چطور هزینه های سفر به کیش را کاهش دهیم؟

چهارشنبه 25 آبان 1401
12:01
قاسم ملایی
چطور هزینه های سفر به کیش را کاهش دهیم؟

هزینه‌های سفر به کیش در 1400 شامل چه مواردی می‌شود؟

هزینه سفر به کیش



برای این‌که بتوانید هزینه‌ها را یک حساب سرانگشتی کنید، باید آپشن‌های سفر را موردبررسی قرار دهید. نوع وسیله نقلیه‌ای که به کیش سفر خواهید کرد، هتلی که رزرو می‌کنید، خریدی که انجام می‌دهید، رفت‌وآمدی که در جزیره کیش دارید، رستوران‌هایی که در روزهای اقامت می‌روید و موارد مشابه دیگر، همگی به‌طور مستقیم روی هزینه‌های سفر کیش تأثیر می‌گذارند.


هرکدام از این موارد را به‌صورت مجزا در زیر موردبحث و بررسی قراردادیم.


هزینه رفت‌وبرگشت به کیش

هزینه رفت و برگت به کیش



برای رفت‌وبرگشت به کیش، نیازمند یک وسیله نقلیه خواهید بود و به روش‌های زیر امکان‌پذیر است:


بلیط هواپیما تهیه کنید و مستقیماً از محل زندگی خود به سمت کیش پرواز کنید.

یا می‌توانید به‌طور مثال تور کیش از مشهد بگیرید و از تخفیف‌های آن برخوردار شوید

بلیط قطار یا اتوبوس به مقصد بندرعباس خریداری کنید و ازآنجا با لنج یا کشتی به سمت کیش بروید.

با ماشین شخصی خود تا بندرگاه بروید و بعد از بار زدن ماشین شخصی در لندی کراف، آن را در مقصد کیش تحویل بگیرید.

پیشنهاد ویژه : رزرو تور مشهد با تخفیف ویژه

با توجه به انتخاب‌های شما هزینه‌های سفر به کیش فرق دارد و اگر آن‌ها را سبک‌سنگین کنید، بسته به این‌که مبدأ کجا قرار دارد، می‌توانید به یک نتیجه‌گیری کلی برسید.


در بسیاری از موارد که به‌ناچار باید فاصله زیاد بین مبدأ تا جزیره کیش را با قطار، ماشین شخصی یا اتوبوس طی کنید و خستگی‌های زیادی را متحمل شوید، رزرو بلیط هواپیما می‌تواند مقرون ‌به‌صرفه‌تر باشد.


البته ناگفته نماند که هزینه سفر به کیش با هواپیما، به زمان سفر، نوع ایرلاین و مواردی از این قبیل مرتبط است. به‌عنوان‌مثال در ایامی که در مطلب بهترین زمان سفر به کیش اشاره کردیم و متقاضی برای این سفر بیشتر است، قیمت‌ها به‌مراتب افزایش پیدا خواهند کرد.


هزینه رزرو اقامتگاه در کیش




هزینه رزرو هتل و اقامتگاه در طول سفر، قسمتی از هزینه‌های سفر به کیش را شامل می‌شود. وجود اقامتگاه‌های مختلف با امکانات گوناگون و سطح کیفیت متفاوت باعث شده است تا گردشگران در این زمینه نگرانی نداشته باشند.


مسلم است که هزینه اقامت هر شب در هتل‌های 5 ستاره بیشتر از هتل‌های 2 الی 3 ستاره است. اما مصالح این است که اولویت شما برای انتخاب اقامتگاه و هتل چیست؟


عده‌ای اولویت اصلی خود را امکانات رفاهی، سطح کیفیت، مرغوبیت غذا و نزدیکی به ساحل قرار می‌دهند و با توجه به بودجه‌ خود، به سراغ انتخاب از بین هتل‌های 5 ستاره و 4 ستاره می‌روند. هرچقدر تعداد ستاره‌ هتل‌ها کمتر شود، امکانات، کیفیت اقامت یا غذا ممکن است کاهش پیدا کند و مسلماً هزینه اقامت هر شب آن‌هم کمتر خواهد شد.


اگر بودجه کمی دارید، مطلب هتل‌های ارزان کیش ما به کمک شما می‌آید.


در اوایل فصل بهار، فصل زمستان و هنگام برگزاری جشنواره‌ها، کنسرت‌ها و مراسم مختلف دیگر که پیک سفر به کیش آغاز می‌شود، هزینه مربوط به رزرو هتل‌ها بیشتر خواهد شد که طبیعی است.


درصورتی‌که خانوادگی و با جمعیت بالا به جزیره کیش سفر کنید، می‌توانید برای اقامت با هزینه مناسب‌تر، به فکر رزرو هتل آپارتمان‌ها و سوییت‌های با ظرفیت بالا باشید.


هزینه خرید از بازارهای کیش

بازارهای کیش


این‌که چه زمانی از سال را برای سفر و خرید از پاساژها انتخاب کرده باشید، روی هزینه‌های سفر به کیش شما تأثیر خواهد گذاشت.


در جزیره زیبای کیش، هرچند وقت یک‌بار، جشنواره‌های خرید فوق‌العاده برگزار می‌شود که در آن‌ها، مغازه‌ها و مراکز عرضه، اجناس خود را با تخفیف‌های 50 الی 70 درصد به فروش می‌گذارند.


اواخر فصل تابستان و اواخر فصل زمستان، زمان برگزاری این جشنواره‌های خرید فوق‌العاده است و افراد با موکول کردن سفر خود به این بازه زمانی، می‌توانند هزینه‌های خرید از بازار را به‌مراتب کاهش دهند.


البته این موضوع که در پاساژ‌ها و مراکز خرید کیش به سراغ چه محصولی بروید، کدام پاساژ را برای خرید انتخاب کنید و مسائل دیگر نیز در هزینه‌های بازار تأثیر مستقیمی خواهد گذاشت.


از بازارهای ارزان کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


بازار مریم

بازار صفین

بازارهای گران کیش نیز عبارت‌اند از:


بازار پردیس 1

بازار پردیس 2

بازار دامون

از طرفی مطالعه بهترین مراکز خرید کیش را اگر عاشق خرید هستید از دست ندهید.


هزینه تفریحات کیش

هزینه تفریحات کیش


اصولا تفریحاتی که در کیش انجام می‌شود، شامل تفریحات آبی است. انجام این تفریحات به خاطر آب‌وهوا و دمای آب، اغلب در فصول گرم سال انجام‌شدنی خواهد بود.


این‌که شما چه تفریحاتی را انتخاب کنید، مستقیماً روی هزینه سفر به کیش در 1400 شما تأثیر خواهد داشت. مثلاً قدم زدن در ساحل یا تماشای غروب خورشید در کنار دریا از تفریحات لذت‌بخش و رایگانی است که وجود دارد.


اما برای تفریحات دیگری مانند دوچرخه‌سواری، بنانا سواری، پاراسل، غواصی، شنا در آکواریوم و غیره باید هزینه پرداخت کنید. اصولا تفریحات آبی هرچقدر نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتری داشته باشند، هزینه بیشتری هم به همراه خواهند داشت.


از طرفی اسکوتر غواصی، نایت دایو، فلای بورد و غواصی در آب‌های خلیج‌فارس تعدادی از گران‌ترین تفریحاتی هستند که در جزیره زیبای کیش می‌توانید انجام دهید.


پیشنهاد ویژه : رزرو تور کیش با تخفیف ویژه

هزینه رستوران‌گردی در کیش

هزینه رستوران‌های کیش


بخش عظیمی از هزینه‌های سفر به کیش را هزینه‌های مربوط به رستوران‌گردی و خوراک به خود اختصاص می‌دهد. اصولاً کسانی که هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند و یا با تورهایی مانند تور کیش از تهران به این جزیره سفر میکنند، می‌توانند از وعده صبحانه هتل استفاده کنند.


خیلی از هتل‌ها با دریافت هزینه‌ای بیشتر، وعده‌های نهار و شام گردشگران را تأمین می‌کنند که ازنظر کلی، چندان جالب نخواهد بود.


چون لذت سفر با رستوران‌گردی و خوردن غذاهای مختلف تکمیل می‌شود و در خیلی از موارد، سرو غذا در مکانی غیر از هتل می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند.


طبیعتا مراجعه به رستوران‌های لوکسی مانند رویال استار، فودکورت دامون، رستوران فود لند و غیره، حس خوب غذای باکیفیت را به شما القا می‌کند اما هزینه‌ بالایی به همراه دارد. تعدادی از رستوران‌های باکیفیت و قیمت‌مناسب جزیره زیبای کیش عبارت‌اند از:


رستوران عمو اکبر

رستوران میر مهنا

رستوران کوه نور

رستوران پایاب

رستوران هشتگ

رستوران دارچین

اگر بهترین رستوران‌های کیش را بشناسید، می‌توانید با بررسی قیمت‌های آن‌ها هزینه سفر خود را بهتر بسنجید. به‌منظور کاهش هزینه‌های مربوط به رستوران گردی، می‌توانید در سوییت‌هایی اقامت کنید که وسایل پخت‌و‌پز داشته باشند.


با این کار می‌توانید مواد اولیه موردنیاز برای وعده‌های غذایی را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت محل اقامت خریداری کنید و به این شکل در کاهش هزینه‌های مربوطه نقش داشته باشید.


هزینه ترانسفر در کیش

هزینه ترانسفر و تاکسی در کیش



هزینه ترانسفر رازمانی باید جزو هزینه‌های سفر به کیش حساب کنید که خودروی شخصی خود را با لندی کراف به جزیره نیاورده باشید و توری که با آن سفرکرده‌اید، خدمات مربوط به حمل‌ونقل را ارائه ندهد.


برای رفت‌وآمد از محل اقامت به مراکز خرید، مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های گردشگری، رستوران و غیره، نیاز به‌وسیله حمل‌ونقل خواهید داشت. برای رفت‌وآمد در کیش راه‌های گوناگونی در اختیاردارید.


اما باید دقت کنید هزینه‌های مربوط به ترانسفر در جزیره کیش، اصلاً ارزان نیست. اما در این میان، تاکسی‌های خطی زرد می‌توانند گزینه انتخابی قابل‌قبول‌تری به‌حساب آیند.


نوع دیگری تاکسی در جزیره کیش وجود دارد که کاملاً دربستی است و رنگ سفید دارد. هزینه این تاکسی‌ها به خاطر دربستی بودن به‌مراتب بیشتر از تاکسی‎های زردرنگ خطی است.


مینی‌بوس از دیگر وسایل نقلیه‌ای است که برای حمل‌ونقل در کیش مورداستفاده قرار می‌گیرد. مینی‌بوس‌ها ازنظر قیمتی در حد تاکسی‌های خطی زرد هستند. اما رفت‌وآمد با آن‌ها دردسرهای خاص خود را دارد.


تاکسی‌متر، اساس کار تاکسی‌های زرد و سفید در جزیره کیش است. البته انتخاب ساعات برای رفت‌وآمد به مقصد‌های مختلف کیش، در هزینه نقش پررنگی خواهد داشت. تاکسی‌های فعال در این جزیره، از 6 صبح تا 12 نیمه‌شب را با یک نرخ حساب می‌کنند و از 12 نیمه‌شب تا 6 صبح را با نرخ دیگر.


پس اگر می‌خواهید هزینه‌های سفر به کیش پرداختی شما برای ترانسفر کمتر شود، سعی کنید رفت‌وآمدهای خود را به بعد از ساعت 6 صبح و قبل از ساعت 12 نیمه‌شب موکول کرده و یا از خدمات ترانسفر تورهایی مانند تور کیش از اصفهان استفاده کنید.


عده‌ای ترجیح می‌دهند برای رفت‌وآمد از محل اقامت به مقاصد مختلف، از ماشین شخصی استفاده کنند. در این حالت بهترین تصمیم، رنت خودرو است. رنت خودرو یا اجاره کردن آن در کیش، یک کار لوکس محسوب می‌شود.


چون تمام خودروهایی که در جزیره کیش اجاره داده می‌شوند، خودروهای خارجی هستند و افراد باید برای رنت آن‌ها سلسله‌ مراتبی را پشت سر بگذارند. هزینه رنت خودرو به این‌که خودروی موردنظر شما از چه برندی است و چه قیمتی دارد، وابسته خواهد بود.


در فصولی از سال که متقاضی برای سفر کیش کاهش پیدا می‌کند، هزینه رنت خودرو هم به‌مراتب کاهش پیدا خواهد کرد و شما می‌توانید با تخفیف‌های بیش از 50 درصد، خودروهای لوکسی را برای مدت‌زمان سفر خود در این جزیره کرایه کنید.


هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی کیش

هزینه بازدید از مکان‌های دیدنی کیش



کیش برخلاف نظر عده بسیاری، یک تمدن و تاریخ پربار دارد. بنابراین مکان‌های تاریخی و گردشگری زیادی را آنجا پیدا می‌کنید که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.


اما بد نیست بدانید برای بازدید از امکان دیدنی، تاریخی، تفریحی و غیره، باید هزینه پرداخت کنید. بلیط‌های ورودی این امکان، قیمت‌های مختلفی دارند که به ازای هر نفر تعیین می‌شود.


باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها، کلاسیک شو، پارک آبی اوشن و غیره، از جذاب‌ترین اماکن دیدنی جزیره زیبای کیش هستند.


مطلب بهترین جاذبه‌های تاریخی کیش ما به شما اجازه می‌دهد نه‌تنها این اماکن را بشناسید، بلکه از هزینه‌های آن‌ها اطلاع داشته باشید و هزینه‌های سفر به کیش خود را بهتر تخمین بزنید.


هر چه به زمان پیک سفر به کیش نزدیک شویم، قیمت بلیط این امکان زیاد خواهد شد. پس به‌منظور کاهش هزینه‌ها، زمانی را برای سفر به کیش انتخاب کنید که متقاضی زیادی برای آن وجود نداشته باشد.


هزینه تور کیش از مشهد چقدر است؟

هزینه تور کیش از مشهد چقدر است؟



با بررسی هر یک از هزینه‌های سفر به کیش به‌صورت مجزا، دریافتید که سفر به کیش زمانی با کمترین هزینه ممکن خواهد بود که افراد کمتری قصد سفر به کیش را داشته باشند.


اما لازم است بدانید که سفر به جزیره کیش به‌تنهایی، کار اشتباهی است. البته زمانی این موضوع نقض می‌شود که شما در کیش یک واحد مسکونی داشته باشید و هزینه‌های مربوط به اقامت شما صفر باشد.


در حالت عادی، سفر به کیش از مشهد با تور مقرون‌ به‌صرفه‌ترین روش ممکن است. چون با این کار مسافر می‌تواند از هزینه‌های سفر به کیش اضافی چشم‌پوشی کند و خدمات و امکانات موردنیاز خود را یکجا خریداری کند.


آژانس‌های هواپیمایی همچون همسفر گشت که اکثر وظیفه برگزاری تورهای کیش رادارند، راحت‌تر از افراد عادی می‌توانند به بلیط‌های لحظه آخری ارزان‌قیمت، پروازهای چارتری، هتل‌های چارتری و غیره دسترسی پیدا کنند.


اگر تورهای کیش از مشهد را به‌قصد سفر بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که خدماتی از قبیل ترانسفر، صبحانه، گشت شهری و موارد مشابه به‌رایگان روی تور کیش قرار دارد و لازم نیست شما در طول سفر، هزینه‌ای بابت استفاده از این خدمات پرداخت کنید.


جدای از هزینه‌های قابل‌قبول تور کیش، برنامه‌ریزی‌های دقیقی که توسط برگزارکننده انجام می‌شود، باعث خواهد شد تا شما سفر بهتر و بی‌دردسرتری را تجربه کنید.


آن‌ها با قطعی کردن محل اقامت، بلیط رفت‌وبرگشت، تهیه بلیط برای بازدید از مکان‌های دیدنی و استفاده از تفریحات و اموری از این قبیل، تجربه سفری بی‌دغدغه را به تجربیات شما گردشگران عزیز اضافه خواهند کرد.


تجربه سفر به کیش بین افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. به‌هرحال افراد با بودجه‌های مختلف به این جزیره با آب‌های نیلگون سفر می‌کنند.


بنابراین اگر تجربه خاصی از سفر خود به این منطقه داشتید یا فکر می‌کنید راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های سفر به کیش وجود دارد، آن را می‌توانید با سایرین نیز در میان بگذارید تا در سفر بعدی خود استفاده کنند.

https://hamsafarha.com/mag/kish/travel-expenses-kish/


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ آقای خشکبار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]