تافوت قانون جذب و اعتماد به نفس

سه شنبه 20 مهر 1400
15:30
قاسم ملایی

ما در مطلب عزت نفس چیست؟ به صورت کامل در رابطه با مفهوم عزت نفس صحبت کردیم. در این مطلب برای بیان تفاوت آن با اعتماد به نفس، به صورت خلاصه مفهوم آن را تشریح می‌کنیم.

عزت نفس دقیقا همان احساسی است که شما نسبت به خودتان دارید و خود را از جنبه‌های مختلف زندگی می‌سنجید. یعنی در واقع همان دیدی است که شما به شخصیت حقیقی خودتان در آینه ذهنتان دارید.

همه افراد برای خود ارزش قائلند ولی میزان آن متفاوت است. میزلن این ارزش است که عزت نفس را تشکیل می‌دهد. این احساسی که به خود دارید از کودکی وجود داشته و با گذشت زمان و گذراندن اتفاقات مختلف، شکل گرفته و تغییر می‌کند.

عزت نفس از دو احساس مهم تشکیل شده است: احساس ارزشمندی و احساس توانمندی

زمانی که با خود خلوت می‌کنید و در رابطه با خود و کارهایتان فکر می‌کنید، یک احساس کلی نسبت به خود پیدا می‌کنید که ممکن است خوب یا بد باشد. ارزشمندی همان حسی است که شما در خلوت و تنهایی نسبت به خودتان دارید.

احساس توانمدی نیز احساسی است که نسبت به توانمندی خود در زندگی و در حوزه‌های مختلف دارید.

زمانی که وارد مقوله عزت نفس می‌شویم، فقط و فقط نظر خود ماست که اهمیت دارد و حرف دیگران مانند دوستان، خانواده، همکاران و ... تاثیری روی آن ندارد. این یک احساس درونی است که فقط خود شخص می‌تواند آن را تغییر دهد و روی آن تاثیر بگذارد. صحبت‌ها و انرژی اطرافیان فقط چند ساعت و به صورت گذرا می‌تواند تاثیر داشته باشد و پس از مدت کوتاهی این تاثیر از بین می‌رود.

یک تحقیق روانشناسی وجود دارد که نشان می‌دهد برای ایجاد انگیزه کافی در هر کاری فقط کافی است مقابل آینه بایستید و یک بار جمله انگیزشی مربوط به آن را به خود بگویید. حال برای ایجاد همین مقدار انگیزه که اطرافیان قصد ایجاد آن را داشته باشند، باید 17 باز همان جمله را به شما بگویند.

افرادی که دارای عزت نفس بالا یا معقولی هستند، انقدر نسبت به خود حس خوب دارند که نیاز ندارند از سمت افراد دیگر تایید شوند و یا رفتاری انجام دهند که توجه اطرافیان را به خود جلب کنند. به همین دلیل است که به سمت کارهای پرخطر (مانند استفاده از مواد مخدر) نمی‌روند و اصولا انسان‌های سالم‌تری هستند.

برای این افراد ارزش‌هایی که برای خود انتخاب کرده‌اند دارای اهمیت است و این‌که قواعد و ارزش‌های آن‌ها توسط اطرافیان تایید شود، آنچنان اهمیت ندارد. نه گفتن برای این افراد کار آسان‌تری است و خیلی راحت‌تر با سایر افراد ارتباط می‌گیرند.

البته تمام این نکات به این معنی نیست که انسان‌هایی که عزت نفس بالایی دارند، متکبر و مغرورند. بین این دو مفهوم تفاوت است.

اعتماد به نفس چیست؟

اعتماد به نفس یک حس کلی و ویژگی شخصیتی نیست بلکه احساس توانمندی است که هر فرد در حوزه‌ای خاص در وجود خود می‌بیند. زمانی که شما برای انجام کاری اقدام می‌کنید، چقدر به توانایی خود در انجام آن کار اطمینان دارید؟ این همان اعتماد به نفس است.

ریشه این کلمه در زبان لاتین از کلمه «fidere» است و معنای آن «اعتماد داشتن» می‌باشد. زمانی که شما در حوزه‌ای متخصص باشید و از مهارت بالایی برخوردار باشید، در همان حوزه اعتماد به نفس بالایی دارید.

همانطور که گفته شد این یک حس کلی نیست و باید برای آن موضوع و حوزه خاصی مشخص کرد تا بتوان آن را تعریف نمود. فرض کنید شما در زمینه موسیقی توانایی و در نتیجه اعتماد به نفس بالایی دارید ولی از رشته آشپزی سردرنمی‌آورید و ادعایی در آن نیز ندارد.
پس در نتیجه شما در موسیقی اعتماد به نفس بالا و در آشپزی اعتماد به نفس پایینی دارید.

با توجه به این تعریف سوال «آیا شما اعتماد به نفس بالایی دارید؟» معنای خود را از دست می‌دهد. چراکه حوزه مشخصی را بیان نکرده و فردی که قصد جواب دادن به آن را دارد، نمی‌داند باید در کدام حوزه میزان اعتماد به نفسش را اعلام کند.

تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس

تا اینجا با این مفاهیم به صورت کامل آشنا شدید و تا حد زیادی می‌توانید تفاوت عزت نفس اعتماد به نفس را درک کنید. در این بخش به صورت کامل برای شما در رابطه با تفاوت میان آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

عزت نفس یک ویژگی شخصیتی است که به عنوان زیربنا در ساختمان شخصیت ما حضور دارد. ولی اعتماد به نفس نما و ظاهر جذاب این ساختمان است.

همان‌طور که گفته شد عزت نفس از دو حس توانمندی و ارزشمندی تشکیل شده است و همان احساس ارزش درونی است که شما نسبت به خود دارید در حالی که اعتماد به نفس احساس توانمندی است که در حوزه خاصی در وجود خود احساس می‌کنیم.

زمانی که در حوزه‌ای اعتماد به نفس بالایی داریم، موفقیت خوبی نیز در همان حوزه به دست می‌آوریم ولی اگر در همین حال از عزت نفس پایینی برخوردار باشیم از توانایی خود لذت نمی‌بریم چراکه نسبت به خود احساس خوبی نداریم و برای خود ارزشی قائل نیستیم..

یکی دیگر از تفاوت‌های عزت نفس و اعتماد به نفس، حضور یا عدم حضور آن‌ها در جنبه‌های مختلف زندگی است. اعتماد به نفس برای هر جنبه زندگی ما تعریف می‌شود و برای اینکه اقدام به انجام کاری کنیم باید در آن اعتماد به نفس داشته باشیم تا با انگیزه کافی آن را شروع کنیم.

برای مثال برای یادگیری مهارت جدیدی مانند خیاطی باید اعتماد به نفس انجام آن یا توانایی انجام آن را در خود ببینیم.

ولی در رابطه با عزت نفس جنبه‌های زندگی معنا ندارد. ما یا عزت نفس داریم یا نداریم. نمی‌توان گفت من در زمینه آشپزی نسبت به خود حس خوبی دارم ولی در زمینه خیاطی نه. عزت نفس یک ویژگی کلی است.

تفاوت بعدی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که عزت نفس یک احساس درونی و اعتماد به نفس حسی بیرونی است.

این که ما چه احساسی نسبت به خود داریم، چه میزان برای خود ارزش قائلیم، چه‌قدر به خود احترام می‌گذاریم و چه‌قدر به خود عشق می‌ورزیم کاملا درونی است ولی هنگامی که می‌خواهیم کاری را شروع کنیم ابتدا توانایی خود را می‌سنجیم و نسبت به آن اعتماد به نفس خود در انجام آن را به دست می‌آوریم. حتی با کمی آموزش در این حوزه به راحتی می‌توانیم اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم.

تفاوت آخری که می‌خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم، به کار بردن کلمه کاذب برای این دو مفهوم است.

به نظر شما عزت نفس کاذب وجود دارد؟ یعنی اگر عزت نفس خود را افزایش دهید و هرچه بیشتر نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید، ممکن است دچار مشکل شوید؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، عزت نفس کاذب وجود ندارد. شما هرچه بیشتر خود را قبول داشته و به خود احترام بگذارید هیچ ضرری نمی‌بینید بلکه نتایج مثبت آن را خواهید دید.

ولی در رابطه با اعتماد به نفس اینگونه نیست و اعتماد به نفس کاذب وجود داشته و کاملا مضر است. اگر شما در رابطه با موضوعی بیش از حد واقعی احساس اعتماد به نفس داشته باشید در حالی که توانایی شما در انجام آن، این میزان نیست، قطعا دچار مشکل می‌شوید.

یک دانشجوی پزشکی را در نظر بگیرید که درسش در حال اتمام است ولی هنوز توانایی جراحی را به دست نیاورده ولی در این موضوع دارای اعتماد به نفس کاذب است و ادعا دارد می‌تواند جراحی کند. اگر این شخص (که هنوز توانایی کامل را به دست نیاورده) دست به جراحی بزند، قطعا خطر بزرگی در انتظار او و بیمار است.

در حالت کلی اعتماد به نفس کاذب به ما احساس توانایی را القا می‌کند که وجود ندارد و حقیقی نیست.

عزت نفس مهم‌تر است یا اعتماد به نفس؟

حال که با این دو مفهوم به صورت کامل آشنا شدیم و تفاوت آن را نیز دانستیم، این سوال پیس می‌آید که کدام یک مهم‌تر است و برای ارتقا کدام‌یک باید وقت بیشتری بگذاریم؟

زمانی که شما تلاش می‌کنید عزت نفس خود را افزایش دهید یعنی قصد دارید بیشتر به خود ارزش دهید و احترام بیشتری برای خود قائل شوید. زمانی که شما ارزش واقعی خود را بدانید و آن را قبول کنید می‌توانید زندگی خود را به سمت موفقیت کلی پیش ببرید.

در این راه باید توانایی‌های خود در زمنیه‌های مختلف رانیز افزایش دهید تا بتوانید بهتر عمل کنید و بهتر نتیجه بگیرید و در نهایت ارزش خود رابهتر ببینید.

این موضوع به این معنی نیست که عزت نفس از اهمیت بالاتری برخوردار است و فقط باید به آن توجه کنیم. انی دو موضوع کاملا به هم وابسته هستند و باید به هردو به یک اندازه توجه شود.
همانطور که در تعریف عزت نفس گفتیم این حس، خود متشکل از دو حس ارزشمندی و توانمندی است و اعتماد به نفس نیز توانمندی ما در زمنیه‌ای معین است. پس می‌توان نتیجه گرفت که اعتماد به نفس زیرمجموعه عزت نفس است و برای ارتقا عزت نفس باید اعتماد به نفس را نیز ارتقا داد.

برای اینکه با راههای افزایش عزت نفس آشنا شوید می‌توانید مطلب راه‌های افزایش عزت نفس را مطالعه کنید.

تفاوت عزت نفس با غرور چیست؟

تا اینجا در رابطه با تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس صحبت کردیم. در این قسمت می‌خواهیم در رابطه با تفاوت عزت نفس با غرور صحبت کنیم.

شاید با خود فکر کنید غرور همان عزت نفس کاذب است ولی همان طور که گفتیم عزت نفس کاذب وجود ندارد و هرچه عزت نفس ما افزایش پیدا کند ضرری برای ما ندارد بلکه دارای منفعت است. غرور بحثی جدا از عزت نفس است.

زمانی که فرد دارای عزت نفس بالا می‌باشد، خود را قبول داشته، به خود احترام می‌گذارد و توانمندی‌های خود را در حدی می‌داند که بتواند به موفیت و خوشبختی برسد. این شخص علاوه بر خود برای اطرافیانش نیز احترام و ارزش قائل است و توانایی آنان را نیز قبول دارد.

ولی فردی که مغرور است در واقع از عزت نفس تهی ست و هیچ ارزشی برای خود قائل نشده و به هیچ وجه خود را قبول ندارد. چنین فردی فقط به دنبال دیده شدن و جلب توجه اطرافیان است و می‌خواهد توانایی و برتری خود را نسبت به دیگران اثبات کند. فرد مغررو برای اثبات برتری خود حتی به تخریب اطرافیانش دست می‌زند و توانایی آنان را زیر سوال می‌برد.

اینجاست که تفاوت میان غرور و عزت نفس مشخص می‌شود.

عزت نفس و اعتماد به نفس دو موضوعی هستند که خیلی از وقت‌ها (اشتباها) به جای هم به کار برده می‌شوند و بدون توجه به مفهوم آن‌ها ازشان استفاده می‌شود.

این دو مفهوم شاید اشتراک زیادی داشته باشند ولی تفاوت بسیاری نیز دارند که باید به آن توجه کرد و بادقت از آن‌ها در جای مناسب خود استفاده نمود.

در این مطلب تفاوت عزت نفس و اعتماد به نفس بیان شد و گفته شد عزت نفس همان حس درونی ما نسبت به خود و ارزشی است که برای خود قائلیم در حالی که اعتماد به نفس به احساس توانمندی ما در حوزه‌ای خاص گفته می‌شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که عزت نفس متشکل از دو حس توانمندی و ارزشمندی است و اعتماد به نفس نیز همان توامندی در انجام کاری به خصوص است. پس می‌توان نتیجه گرفت اعتماد به نفس زیرمجموعه عزت نفس است.

موضوع دیگری که در این مطلب بیان شد تفاوت عزت نفس و غرور است. همانطور که گفتیم فرد با عزت نفس بالا علاوه بر ارزشی که برای خود قائل است، برای اطرافیان خود نیز ارزش قائل است. ولی فرد مغرور در واقع هیچ عزت نفسی ندارد و برای اثبات برتری کاذب خود نسبت به دیگران، دست به تخریب افراد می‌زند.

در صورتی که در رابطه با این مطلب سوال (یا نظری) داشتید می‌توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه با ما درمیان بگذارید و پاسخ خود را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

منبع


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مهمترین شرایط و نکات سفر به کیش در دوران کرونا ✔️ (حتما قبل سفر بخوانید!)

شنبه 13 شهريور 1400
11:44
قاسم ملایی

بهمن سال ۱۳۹۸ بود که کم‌کم زمزمه‌های ورود ویروس کووید ۱۹ به ایران زیاد شد و کشورمان همانند دیگر نقاط دنیا درگیر بیماری شد که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بیشتر از یک سال مهمان مردم باشد. اما این‌گونه نشد.

حالا نزدیک به دو سال است که زندگی ما تحت تاثیر این ویروس، از حالت عادی خارج شده است. سفر یکی از دلخوشی‌های مردم در سرتاسر دنیاست که در سال اول کرونا به دلیل رعایت پروتکل‌ها، تقریبا تعطیل شد. اما مدتی که گذشت با خستگی مردم، مسافرت‌ها از سر گرفته شد. جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران، مدت زیادی را در تعطیلی و قرنطینه به سر برد.

اما بعد از مدتی با تلاش برای ایجاد تغییرات و با برنامه‌ریزی دقیق، موفق شد شرایط امنی را برای سفر گردشگران فراهم کند. حالا مسافران می‌توانند با خیال راحت به جزیره سفر کنند و مدتی را به دور از مشکلات و کلافگی‌های این روزها، به آرامش برسند.

اما سفر به جزیره مستلزم رعایت نکات بهداشتی خاصی است که با وجود آن‌ها، می‌توان بدون دغدغه چمدان‌ها را بست و راهی شد. در این مطلب یک راهنما برای شما فراهم کرده‌ایم که نکات خاصی را به شما گوشزد می‌کند. اگر تصمیم به سفر گرفتید و ساکن مشهد هستید، با تور کیش از مشهد همسفرگشت تماس بگیرید. راهنمایی‌های لازم به شما ارائه خواهد شد.

فراهم کردن لوازم بهداشتی لازم قبل از سفر به جزیره کیش

سفر به جزیره کیش ، هزینه‌ های خاص خودش را دارد. به همین دلیل بهتر است که تا جای ممکن هزینه‌ هایی را که می‌توانیم کم کنیم. خرید چند بسته ماسک به تعداد اعضای خانواده، اولین ضرورت است. چون در طول سفر به جزیره کیش باید مرتب ماسک عوض کرد.

مواد ضد عفونی‌کننده، ژل‌های شستشوی دست و دستمال مرطوب، نیز باید همراه داشت. قرص مسکن، و داروهای سرماخوردگی، ویتامین C و مولتی‌ویتامین‌هایی که در ایام کرونا بیشتر مصرف می‌شود، را باید به همراه برد.

اطمینان از سلامت قبل و در طول سفر

قبل از سفر، یک معاینه پزشکی بد نیست. به این ترتیب خیالتان از سلامت خودتان راحت می‌شود و در عین حال، مسئولیت اجتماعی در قبال دیگر افراد جزیره نیز، حفظ خواهد شد. قبل از سفر، تست تب از مسافران گرفته می‌شود. در هواپیما هم صندلی‌ها با فاصله پر می‌شوند و از نشست افراد در کنار هم جلوگیری می‌شود. به این ترتیب تا رسیدن به جزیره، پروتکل‌ها رعایت خواهند شد.

در طول سفر، باید مراقب تمامی علائم بود. هر نوع علامت خاص، تب یا حتی آبریزش بینی را باید جدی گرفت. در صورت مشاهده هر گونه علامتی باید به مراکز پزشکی مراجعه کرد. در صورتی که علائم بیشتر از حد نرمال باشد، باید از افراد دیگر فاصله گرفت و قرنطینه شد.

هتل‌های کیش در ایام کرونا

در ایام کرونا، هتل‌ها، شرایط بهداشتی سفت و سختی دارند. آن‌ها مرتب اتاق‌ها را ضد عفونی می‌کنند. لابی هتل، کریدورها، آسانسورها و رستوران‌های هتل، مرتب تمیز و ضد عفونی می‌شوند. به همین دلیل به خصوص در مورد هتل‌های ۵ ستاره، خیالتان از بابت سلامت و تمیزی کاملا راحت باشد. راهنماهای تور کیش از مشهد همسفرگشت، هتل‌هایی که شرایط بهتری را در ایام کرونا فراهم کرده‌اند و رضایت مسافران را بیشتر جلب کرده‌اند به شما معرفی خواهند کرد.

رستوران‌های کیش در ایام کرونا

یکی از مکان‌هایی که احتمال همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ بیشتر است، مکان‌های سربسته‌ای مانند رستوران‌هاست که افراد ناچارند ماسک خود را دربیاورند. خب، طبیعی است که نباید ریسک کرد.

در این مواقع، رستوران‌هایی که در فضای باز پذیرایی می‌کنند انتخاب بهتری هستند. در این حالت با خیال راحت از غذاهای خوشمزه رستوران‌های جزیره لذت ببرید. اما رستوران‌های سربسته هم، در جهت رفاه حال مشتریان و برای رعایت پروتکل‌ها، هم میزها را کاملا دور از هم چیده‌اند و هم مرتب فضا را ضد عفونی می‌کنند. در عین حال پرسنل رستوران هم مرتب از نظر سلامت کنترل می‌شوند.

تفریحات آبی کیش در ایام کرونا

شاید مطمئن‌ترین تفریحات کیش در ایام کرونا، تفریحات آبی جزیره باشد. البته باید توجه داشت که به سراغ تفریحات عمومی مانند کشتی‌های تفریحی، شاتل و قایق‌های عمومی نرفت. اما تفریحات انفرادی یا خانوادگی، مشکل خاصی ندارد.

اسکی روی آب، غواصی، پاراسل و فلای بورد در این ایام هیچ مشکلی ندارند. شنا، آفتاب گرفتن و پیاده روی در جزیره هم از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد نمی‌کند. پس می‌توان با خیال راحت به سراغ این تفریحات رفت. لیست تفریحات انفرادی و آبی جزیره را می‌توانید از راهنمای تور کیش از مشهد همسفرگشت، بخواهید.

رفت و آمد در کیش در ایام کرونا

در ایام کرونا، اگر به کیش سفر می‌کنید، بهتر است قید رفت و آمد با لوازم نقلیه عمومی و البته وسایلی که تعداد افراد بیشتری در آن هستند را بزنید. سرویس‌های اجاره ماشین، هم در هتل‌ها و هم در تمام جزیره، آماده ارائه خودروهای راحت برای گشت و گذار در جزیره به مسافران هستند.

خرید در کیش در روزهای کرونایی

یکی از لذت‌های سفر به جزیره کیش، خرید و پاساژگردی است. تا جای ممکن از حضور در ساعت‌های شلوغ در پاساژها باید خودداری کرد. در داخل مراکز خرید، ماسک را از روی صورت برندارید. دست‌ها را مرتب بشویید یا ضد عفونی کنید. برای خریدهای معمولی روزانه از سرویس کیش آنلاین استفاده کنید و خرید خود را در محل اقامت دریافت کنید.

کنسرت‌ها و شوهای شبانه در کیش در ایام کرونا

یکی از جذابیت‌های جزیره کیش، کنسرت‌ها و جشن‌هایی است که معمولا از نیمه شب شروع می‌شوند. در این ایام منطقی است که به سراغ این مراسم نروید. کلا در هر محلی که تعداد افراد بیشتر از حد معمول باشد، احتمالا حضور ویروس کووید ۱۹، زیاد است.

پس به این نکته توجه کنید. حتی اگر مراسم در فضای باز برگزار شود، باز هم باید از آن‌ها فاصله گرفت. سالن‌های بولینگ، بیلیارد، استخرهای عمومی، سالن‌های ماساژ و هر جایی که ممکن است در فضای سربسته، شاهد جمعیت زیادی باشیم، در گروه مناطق قرمز قرار می‌گیرند. معمولا راهنماهای تور کیش، در این مورد به مسافران اخطارها و توصیه‌های لازم را خواهند داد.

انتخاب زمان خوب سفر به کیش در دوران کرونا

با وجود اینکه کرونا مدت‌هاست در کشور وجود دارد، اما در بعضی روزها، پیک بیماری است و باید بیشتر مراقب بود. در مورد سفر به جزیره، باید به این نکته توجه کرد، که قبل از اقدام به خرید بلیت از بابت این موضوع اطمینان حاصل کرد. راهنماهای تور کیش از مشهد همسفرگشت، با در نظر گرفتن شرایط جزیره و تمامی جوانب آن، بهترین زمان سفر را به شما پیشنهاد خواهند داد.

سخن پایانی

آنچه مسلم است، بیماری کرونا، تا مدت‌ها در جهان باقی است. باید یاد گرفت چگونه با وجود این بیماری زندگی کرد. شرایط خوب روحی باعث تقویت سیستم ایمنی افراد می‌شود. سفر می‌تواند کمی از بار سنگین این روزها را کم کند. اما باید به تمامی موارد توجه کرد که در معرض بیماری قرار نگرفت.

حال اگر قصد دارید در این ایام به کیش سفر کنید، پیشنهاد میکنیم که جهت رزرو تور کیش با تخفیف ویژه وارد سایت همسفرگشت به آدرس www.hamsafarha.com شوید و تور مورد نظر خود را از بین پیشنهادات داده شده، انتخاب کنید. همچنین کارشناسان همسفرگشت با شماره تماس 05138451700 بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره قبل از خرید به تمامی بازدیدکنندگان می باشند.

منبع


[ بازدید : 4699 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحصیل در آمریکا

دوشنبه 10 خرداد 1400
11:50
قاسم ملایی

در حال حاضر تحصیل در آمریکا، در همه مقاطع تحصیلی تبدیل به رویایی شده است که همه افراد متقاضی به دنبال راهی برای دستیابی به این هدف می‎باشند.

از میان همه دلایلی که باعث می‌شود دانشجویان زیادی به مهاجرت تحصیلی آمریکا ۲۰۲۱ گرایش پیدا کنند، می‌توان به امکان تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان، امکانات آموزشی و رفاهی،کیفیت بالای زندگی ، نظام آموزشی و … اشاره کرد.

افراد می‌توانند با تحصیل در آمریکا و دریافت ویزای تحصیلی این کشور و همچنین تحصیل در مقاطع مختلف، آینده شغلی خود را تضمین کنند.

در کشور آمریکا تعدادی بالغ بر ۵۰۰۰ کالج و دانشگاه وجود داشته که این امر موجب شده تا انتخاب مناسب از جهات مختلف برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی آمریکا ۲۰۲۱ فراهم شود.

همانطور که قبلا ذکر شد امروزه افراد بسیاری تمایل به تحصیل در آمریکا را دارند که این امر به جهت این است که بتوانند در پی این اقدام اقامت تحصیلی آمریکا را گرفته و در نتیجه از این مسئله در جهت مهاجرت تحصیلی آمریکا ۲۰۲۱ بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است این مسئله از طریق دریافت ویزای f 1 و یا ویزای g 1 یا j 1 آمریکا خواهد بود، و البته می‌توان گفت یکی از بهترین روش‌های موجود جهت مهاجرت به آمریکا، اقدام از طریق تحصیل خواهد بود، و همچنین سرمایه گذاری یا دریافت ویزای کار آمریکا از روش‌های دیگر مهاجرت به این کشور محسوب می‌شوند.

حتی بسیاری افراد که قصد مهاجرت از طریق ویزای نامزدی آمریکا و یا ویزای ازدواج آمریکا را دارند به دلیل بعضی شرایط خاصی که برای این نوع ویزاها در نظر گرفته شده، از طریق ویزای تحصیلی نسبت به اخذ اقامت آمریکا اقدام می‌کنند.

شرایط اعزام دانشجو جهت مهاجرت تحصیلی آمریکا 2021

سن شروع تحصیل در آمریکا برای تمامی افراد 6 سالگی می‌باشد و افراد با گذراندن یک دوره 12 ساله، تحصیلات متوسطه خود را به اتمام خواهند رساند.

پس از آن متقاضیان موفق به دریافت مدرک IB که همان دیپلم کشور آمریکا است، خواهند شد.

برای مهاجرت تحصیلی آمریکا 2021، شرایط سنی جهت ورود به دبیرستان‎های این کشور 14 سالگی بوده و در صورتی که فردی بخواهد از ایران برای تحصیل در دبیرستان‎های این کشور اقدام کند، باید مقطع راهنمایی را با معدل بالاتر از 12 به اتمام رسانده باشد. همچنین افراد باید در نظر داشته باشند که داشتن مدرک IB برای ادامه تحصیل در کالج‎ها و دانشگاه‌های آمریکا برای امتقاضیانی که تحصیلات قبل از دانشگاه را در آمریکا گذرانده‎اند الزامی خواهد بود.

2

هزینه و شهریه‎ی تحصیل در آمریکا:

هزینه تحصیل در آمریکا در این مقاطع تحصیلی مختلف، با توجه به دولتی یا خصوصی بودن مدارس شرایط متفاوتی دارد. تامین بودجه مدارس دولتی آمریکا، توسط مالیاتی که مردم هر ایالت پرداخت می‎کنند خواهد بود، بنابراین تحصیل در مدارس فقط برای اشخاصی که در آن ایالت سکونت داشته و مالیات پرداخت می‎کنند، به صورت رایگان خواهد بود.

در مدارس خصوصی این کشور نیز شهریه‎ها متفاوت می‎باشد. اگر افراد مدارس خصوصی شبانه روزی را جهن تحصیل انتخاب کنند، می‎تواند از بهترین امکانات زندگی از قبیل خوابگاه، وعده‎های غذایی، سالن‎های ورزش، امکانات یادگیری زبان و … استفاده کرده و بهره ببرند.

تحصیل در مقطع لیسانس در آمریکا:

بسیاری از متقاضیان تحصیل در آمریکا، تمایل دارند در مقطع لیسانس در این کشور به تحصیل بپردازند، چرا که با این اقدام شانس خود را برای ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی و کار در آمریکا افزایش خواهند داد. مدت زمان تحصیل در مقطع لیسانس در کشور آمریکا 4 سال خواهد بود.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که اگر قصد دارند برای پذیرش از دانشگاه‎های این کشور اقدام نمایند، باید مدرک دیپلم 12 ساله خود را دریافت کرده باشند و اگر هنوز مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت نکرده‎اند، این امکان برایشان فراهم خواهد بود که دوره پیش دانشگاهی خود را در این کشور بگذرانند.

افراد برای تحصیل در مقطع لیسانس در آمریکا، نیازمند کسب نمره آیلس 5 یا 6 و یا نمره تافل مشابه خواهند بود. متقاضی می‎تواند با گذراندن 4 سال تحصیلی معادل 8 ترم، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه‎های آمریکا دریافت کند. همچنین با توجه به اینکه فرد در چه رشته‎ای تحصیل می‎کند و چه واحدهای دروس تحصصی و اختیاری را گذرانده است، مدرک Bachelor of Science=B.S و یا Bachelor of Art=B.A به او ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است دانشجویان در زمان تحصیل در مقطع لیسانس، اجازه کار به صورت 10 ساعت در هفته را خواهند داشت.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در آمریکا:

از این رو که درصد بسیار کمی از آمریکایی‎ها جهت تحصیل در مقطع فوق لیسانس اقدام می‎کنند، فردی که در این مقطع تحصیل کند، شانس بسیار زیادی برای یافتن کار در در این کشور را خواهد داشت. متقاضیان جهت ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع فوق لیسانس، نیازمند نمره آیلس 6.5 به بالا و یا نمره تافل مشابه را خواهند بود. همچنین برای تحصیل در اکثر رشته‌ها، با توجه به نوع رشته باید نمره Gre و Gmat قابل قبولی نیز دریافت کنند. گذراندن مقطع فوق لیسانس در این کشور، بر اساس رشته مورد نظر، بین یک تا سه سال به طول خواهد انجامید.

درکارشناسی ارشد تحقیقی، دانشجو تعداد واحد کمتری را خواهد گذراند و ملزم است یک تز یا پایان نامه و یک مقاله ارائه کند. می‎توان گفت برای متقاضیانی که می‎توانند هزینه تحصیل خود را برای مدت کوتاه‎تری پرداخت کنند، کارشناسی ارشد حرفه‎ای بسیار مناسب‎تر خواهد بود، و این امکان برای افراد فراهم خواهد بود که در مدت کوتاهی بتوانند جذب بازار کار شوند.

دانشجویان در زمان تحصیل در فوق لیسانس اجازه کار به صورت 20 ساعت در هفته را خواهند داشت و می‎توانند برای هر ساعت درآمدی در حدود 15 دلار را کسب نمایند.

منبع


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مهاجرت تحصیلی آمریکا 2021

پنجشنبه 6 خرداد 1400
11:50
قاسم ملایی

شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا 2021

چه چیزی موجب علاقه بسیاری از افراد به مهاجرت به کشور آمریکا می‌شود؟ بهترین روش‌های مهاجرت به ایالات متحده چیست؟ شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا 2021چه هستند؟ زندگی دانشجویی در کشور آمریکا چگونه است؟ بسیاری از افراد برای برخورداری از آینده‌ای بهتر به کشورهای دیگر به ویژه ایالات متحده آمریکا مهاجرت می‌کنند. در این مقاله قصد داریم درباره بهترین و رایج‌ترین روش‌های مهاجرت و همچنین شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا صحبت کنیم. با ما همراه شوید.

بهترین روش مهاجرت به آمریکا 2021 چیست؟

بسیاری از افراد برای بهره بردن از زندگی و شرایط بهتر به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین و وسیع‌ترین کشورهایی که افراد بسیاری آن را مقصد مهاجرت خود قرار می‌دهند آمریکا است. البته بهتر است اشاره کنیم که زندگی در آمریکا نیز مانند هر کشور دیگری نقاط ضعف و قوت مخصوص به خود را دارد؛ اما با در نظر گرفتن استانداردهای زندگی، کشور آمریکا در سال 2021 یکی از بهترین کشورها برای زندگی است. علاوه بر این آمریکا را سرزمین فرصت‌ها می‌نامند. این کشور همواره از ایده‌های نو استقبال کرده و امکانات خاصی را در اختیار افراد بااستعداد و پرتلاش قرار می‌دهد. به طور مثال می‌توان صدور ویزای EB1 را نام برد که برای افرادی با توانایی‌های بالا در رشته‌های گوناگون مانند هنر، ورزش، علم، و کسب وکار صادر می‌شود.

مهاجرت آمریکا

مهاجران بسیاری برای برخورداری از شرایط بهتر زندگی در آمریکا را انتخاب کرده‌اند. بسیاری از هموطنان ما نیز به دلایل گوناگون و برای داشتن آینده‌ای بهتر مهاجرت به آمریکا را انتخاب می‌کنند. البته روند مهاجرت و کسب ویزا و گرین کارت آمریکا می‌تواند کاری بسیار مشکل و زمان‌بر باشد. علاوه بر این در برخی از روش‌ها برای مهاجرت به این کشور نیاز به صرف هزینه‌های بسیاری خواهید داشت. بدین ترتیب توصیه می‌شود که متقاضیان مهاجرت پیش از هر چیز درباره روش‌های مختلف مهاجرت و همچنین شرایط زندگی در آمریکا مطالعه کرده و بهترین روش‌ را انتخاب کنند. سه مورد از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به آمریکا که ما از طریق سایت پارسیان اپلای در اختیار شما قرار می دهیم عبارت است از:

مهاجرت از طریق کار

آمریکا را می‌توان صنعتی‌ترین کشور جهان دانست که بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا را دارد. اخذ ویزای کاری آمریکا را می‌توان یکی از روش‌های رایج برای مهاجرت به این کشور دانست. ویزاهای مربوط به کار انواع و اقسام گوناگونی دارند که هر یک از آن‌ها برای دسته‌ای مشخص از افراد مناسب است. البته شرایط مهاجرت کاری به آمریکا نیز شرایط ویژه‌ای هستند که باید به آن‌ها توجه کافی داشته باشید. به طور کلی اگر فردی توسط شرکت یا کارفرمایی در آمریکا استخدام شود، می‌تواند از دولت آمریکا ویزای کاری دریافت کند. البته این شرایط برای تمام ویزاهای کاری نیست و گاهی نیازی به دعوت از سوی کارفرمایی آمریکایی نخواهید داشت. از میان ویزاهای کاری آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ویزای H1: متقاضیان این ویزای یک ساله باید در مشاغل مورد نیاز آمریکا تخصص و مهارت کافی را داشته باشند. گرفتن پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای آمریکایی یکی از پیش‌نیازهای مهم برای اخذ این ویزا است.
  • ویزای H1B: تنها تفاوت این ویزا با ویزای H1 اعتبار 3 ساله آن است. علاوه بر این حداقل مدرک مورد نیاز نیز لیسانس است. هر ساله تنها 65 هزار از این نوع ویزا صادر می‌شود.
  • ویزای J1: این ویزا برای تبادل نیروی کار با هدف اشتغال، تدریس، یا تحقیق صادر می‌شود.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصه‌های آمریکا این است که این کشور مهد سرمایه‌گذاری است. بسیاری از سرمایه‌داران بین‌المللی برای مهاجرت به آمریکا از این روش استفاده می‌کنند. متقاضیان دریافت این ویزا نیازی به سابقه‌های مدیریتی و همچنین مدرک زبان ندارند. برای اخذ این ویزا باید حداقل یک میلیون دلار آمریکا را در مورد دلخواه خود، و یا پانصدهزار دلار آمریکا را در یکی از موارد مشخص شده از سوی دولت آمریکا سرمایه‌گذاری کنید.

مهاجرت از طریق تحصیل به آمریکا 2021

سومین روش رایج برای مهاجرت ، تحصیل در آمریکا 2021 است. کشور آمریکا با در اختیار داشتن بهترین و بزرگ‌ترین مراکز آموزشی و همچنین بالاترین سطح کیفی آموزشی در سرتاسر دنیا، مقصد بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران از کشورهای مختلف است. دانشجویان ایرانی نیز می‌توانند با اخذ یکی از ویزاهای تحصیلی ارائه شده، به این کشور مهاجرت کنند. از جمله رایج‌ترین ویزاهای تحصیل در آمریکا 2021 عبارت است از:

  • ویزای F1: ویزای F1 را می‌توان معروف‌ترین ویزای موجود برای مهاجرت دانشجویان به آمریکا دانست. این ویزا برای افراد متقاضی تحصیل در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، و موسسات آموزشی این کشور مناسب است.
  • ویزای J1: این ویزا مخصوص به برنامه‌های تبادلات فرهنگی و آموزشی است. ویزای J1 برای افرادی که می‌خواهند در برنامه‌های تبادلی ارائه شده توسط دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها شرکت کنند بسیار مناسب است.
  • ویزای M1: این ویزا برای افرادی که قصد تحصیل در موسسات آموزشی و غیردانشگاهی آمریکا را دارند مناسب است. علاوه بر این با استفاده از این ویزا می‌توان در دوره‌های کارآموزی نیز شرکت کرد. به خاطر داشته باشید که اشتغال به همراه کارآموزی برای اخذکنندگان این ویزا ممکن نخواهد بود.

شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا چیست؟

یکی از مهم‌ترین شرط‌های اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به آمریکا، داشتن نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر است. برای گرفتن نامه پذیرش دانشگاه نیز به مدارک گوناگونی نیاز خواهید داشت. برخی از مهم‌ترین مدارک لازم برای پذیرش دانشگاه عبارت است از:

  • رزومه تحصیلی و غیرتحصیلی
  • ترجمه معتبر تمام مدارک ذکر شده در رزومه
  • ترجمه معتبر ریز نمرات تحصیلی
  • مدرک زبان معتبر با حداقل نمره لازم
  • توصیه‌نامه استاد
  • انگیزه‌نامه

ویزا آمریکا

یکی دیگر از شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا 2021 شرکت در آزمون‌های مخصوص است. اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در آمریکا را دارید، پیش از ورود آزمونی از شما گرفته خواهد شد. این آزمون که با نام SAT شناخته می‌شود، تعیین می‌کند که دانشجو چگونه مهارت‌های خود را به کار می‌گیرد و در چه زمینه‌هایی و به چه میزانی مهارت دارد. در پایان نیز 4 مهارت زبان انگلیسی، خواندن، ریاضی، و علوم پایه سنجیده می‌شوند. نمره نهایی این آزمون می‌تواند تعیین‌کننده میزان صلاحیت متقاضی برای ادامه تحصیل در آمریکا باشد.

شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا در مقطع ارشد

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در آمریکا باید 16 سال تحصیل (شامل 12 سال تحصیلات ابتدایی و متوسطه، و 4 سال تحصیلات کارشناسی) را گذرانده باشید. طول دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های آمریکا دوساله است و دانشجویان می‌توانند از رشته‌های گوناگون برای تحصیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور درخواست دهند.

برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز نیاز به کسب نمره قبولی در آزمون‌هایی خاص را خواهید داشت. این آزمون‌های عبارتند از:

  • آزمون TOFEL یا IELTS

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های درخواست برای ادامه تحصیل در آمریکا داشتن مدرک زبان معتبر است. در این آزمون‌ها مهارت متقاضیان در 4 زمینه خواندن، نوشتن، گوش دادن، و صحبت کردن ارزیابی می‌شود. معمولا مدرک آیلتس با نمره بالای 6 برای پذیرش تحصیلی مناسب خواهد بود.

  • آزمون GRE

این آزمون برای متقاضیان رشته MBA در مقطع کارشناسی ارشد تعبیه شده است. این آزمون برای سنجش اطلاعات دانشجویان در بیش از 1700 دانشگاه معتبر در سرتاسر جهان استفاده می‌شود.

  • آزمون LSAT

این آزمون برای متقاضیان رشته حقوق در نظر گرفته شده است که برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های عضو LSAC الزامی است.

  • آزمون MCAT

این آزمون مختص کالج‌های پزشکی است. متقاضیان رشته‌های پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد موظف به شرکت در این آزمون خواهند بود.

شرایط تحصیل در آمریکا 2021 در مقطع دکتری

متقاضیان تحصیل در دوره دکتری باید مدرک زبان با نمره بالا و یک پروپوزال قوی داشته باشند. برای تحصیل در این مقطع به نمره بالای 7 آزمون آیلتس نیاز خواهد بود. موضوع مهم دیگر داشتن یک استاد راهنما (سوپروایزر) است. طول دوره دکتری در آمریکا نیز حدود 4 تا 6 سال است. توجه داشته باشید که مقطع دکتری یک مقطع پژوهشی است که بالاترین اعتبار را در میان مقاطع دیگر داراست. دانشجویان مقطع دکتری موظف به تحصیل سه تا شش ماه به صورت مستمر هستند.

شرایط زندگی دانشجویی در آمریکا

یکی از مهم‌ترین مسائلی که دغدغه بسیاری از دانشجویان و محصلان متقاضی برای مهاجرت به آمریکا از طریق موسسه مهاجرتی در مشهد است، شرایط زندگی دانشجویی در آمریکا و هزینه‌های لازم برای زندگی در این کشور است. مهم‌ترین مسئله برای مهاجرت تحصیلی به کشور آمریکا، آگاهی از هزینه‌های دانشگاه و همچنین سایر هزینه‌های زندگی است. شهریه تحصیلی وابسته به دانشگاه انتخابی کاملاً متفاوت خواهد بود. طبق آمار گزارش شده شهریه تحصیلی می‌تواند از 500 تا 50,000 دلار متفاوت باشد. توجه داشته باشید که دانشجویان بین‌المللی باید شهریه خود را یک سال جلوتر پرداخت کنند تا موفق به اخذ ویزای مورد نظر خود شوند. مسئله دیگر مربوط به هزینه‌های زندگی در آمریکا، به ویژه هزینه مسکن است. هزینه‌های درمانی نیز در آمریکا بالا است؛ اما اگر به کاری مشغول شوید می‌توانید از خدمات بیمه درمانی استفاده کنید. هزینه زندگی در آمریکا برای یک نفر یه طور میانگین بین 1000 تا 1550 دلار است.

اگر قصد داشته باشید که در طول دوره تحصیل خود در خوابگاه دانشجویی اقامت داشته باشید، باید هزینه‌ای را به عنوان اجاره پرداخت کنید. هزینه خوابگاه‌های دانشجویی در آمریکا برای دوره کارشناسی حدود 25000 دلار برآورد شده است.

به طور خلاصه

همانطور که در این مقاله گفته شد، روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد. یکی از رایج‌ترین این روش‌ها که توجه بسیاری از دانشجویان، محصلان، و پژوهشگران را به خود جلب می‌کند، مهاجرت از طریق تحصیل است. شما می‌توانید با داشتن شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا و مدارک مورد نیاز، در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری جهت اخذ ویزا درخواست دهید. توجه داشته باشید که یکی از مسائل بسیار مهم، پرداخت هزینه‌های زندگی و همچنین شهریه دانشگاه است. البته اگر بتوانید همزمان با تحصیل خود به کاری مشغول شده و درآمد داشته باشید، نیازی به نگرانی در این باره نخواهید داشت.


منبع


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید ملک در قبرس شمالی

پنجشنبه 6 خرداد 1400
11:35
قاسم ملایی

با مطالعه ی این مقاله می‌توانید پاسخ بسیاری از سوالات تان را در خصوص شناخت کشور قبرس شمالی و ب اطلاعات خرید ملک در قبرس را پاسخ بدهید. اطلاعاتی که در این مقاله با عنوان شناخت و خرید ملک در قبرس شمالی ارائه می گردد بر اساس اطلاعات واقعی و تجربه ی میدانی بدست آمده از این رو اشخاصی که مایلند با آگاهی بیشتر در قبرس شمالی ملکی خریداری نمایند میتوانند در این بخش به پاسخ سئوالات خود دست یابند.

درباره ی قبرس شمالی و وضعیت کنونی آن

قبرس شمالی به دلیل سرمایه گذاری در بخش گردشگری و تابعیت از سیاست استقلال مناطق آزاد توانسته است از رونق و شکوفایی قابل توجه ای برخوردار باشد. درباره ی قبرس دانستن این موضوعات خالی از لطف نیست که رفت و آمد بین شمال و جنوب در میان مردم اصیل این کشور آزاد است و آنان می توانند به راحتی از مرز مابین قبرس شمالی و جنوبی گذر کنند.

خرید ملک در قبرس شمالی

پول رسمی قبرس شمالی لیر است که این واحد پولی در معاملات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. خرید ملک در قبرس شمالی معمولا به پوند و هزینه دانشگاه نیز معمولا به دلار است. در قبرس شمالی حداقل دستمزد کارگران مابین 3700 تا 4000 لیر است. مشخصات مردم اصیل قبرس شمالی در پاسپورتشان به سه زبان انگلیسی، یونانی و ترکی نوشته شده است و هنوز از منظر اتحادیه اروپا مجموعه ی خاک قبرس متعلق به اروپا می باشد.

خرید ملک در قبرس شمالی

امروزه قبرس شمالی یکی از مهمترین مراکز سرمایه گذاری در بخش توریسم برای مردم دنیا است. شرکت های بین المللی بسیاری در بخش های گردشگری این کشور ورود کرده اند تا این جزیره ی امن دریای مدیترانه پذیرای سرمایه گذارانی با تمام ملیت ها باشد. خرید ملک در قبرس شمالی آسان ترین و مطمئن ترین راه برای گرفتن اقامت در این کشور است.

راهی که بسیاری از مردم ایران برای گذران ایام تعطیل، دوران بازنشستگی و یا آینده ی فرزندان خود آن را انتخاب می کنند. خرید ملک در قبرس شمالی با هزینه ی کم زندگی، درآمد نسبتاً بهتر در مقابل دیگر کشورها، آرامش وصف نشدنی، امنیتی بی نظیر، مقصدی جذاب و دوست داشتنی برای مردم ایران همراه است. قیمت ملک در قبرس شمالی تفاوت چندانی با املاک در ایران ندارد و چه بسا در بسیاری از مناطق ایران قیمت‌ها بسیار بالاتر از قیمت خانه در قبرس شمالی است. اما آیا قبرس شمالی تنها برای مردم ایران جذاب است!؟

بدون شک پاسخ این سوال منفی است. قبرس شمالی در چند سال کنونی از لحاظ ساخت و ساز رشد چشمگیری داشته و بسیاری از اقصاددانان دنیا این کشور را با سالهای در حال توسعه ی دبی مقایسه می کنند و معتقدند به زودی روند پیشرفت و قیمت خرید ملک در قبرس شمالی از حد انتظار فراتر می رود. سرمایه گذاران معتقدند رشد سرمایه در قبرس شمالی سه برابر دیگر کشورهای منطقه است.

در ابتدای سال 2021 میلادی مجله ی فوربس امریکا که یکی از مشهورترین مجلات اقتصادی در دنیا محسوب شده و از سال 1917 در امور بازرگانی، اقتصادی، بازاریابی و سرمایه گذاری فعالیت می کند مقاله ای را به چاپ رساند که در آن امن ترین و بهترین مناطق دنیا برای سرمایه گذاری در بخش ملک را به جهانیان معرفی کرد. خانم کاتلین پدیکورد نگارنده ی این مقاله پس از 30 سال بررسی و مطالعه در زمینه سرمایه گذاری منطقه ی اسکله در قبرس شمالی را در سال 2021 بهترین مقصد برای سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک دانست.

همچنین نباید توجه به این موضوع را یاد برد که در هر سرمایه گذاری اگر قدمی به اشتباه گذاشته شود ممکن است ضررهای بیشتری عاید سرمایه گذار گردد. این منطقه ی جذاب برای سرمایه گذاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو در هنگام خرید ملک با توجه به گستردگی بازار املاک و دلال های زیاد بازار ملک در قبرس شمالی توصیه می شود با شرکت های رسمی و ثبت شده وارد معامله شوید.

شرکت North diamond یا همان الماس شمال با شماره ثبت MŞ: 21263 تنها شرکت قبرسی در زمینه سرمایه گذاری ست که در ایران نیز دارای شعبه است. کادر این مجموعه با صداقت و تلاشی وصف ناشدنی می کوشند تا اطمینان و اعتماد را به تمام مشتریان هدیه دهند.

رزومه و تعداد پرونده های موفق فروش ملک در قبرس شمالی، رضایت مشتریان سالها پس از انعقاد قرارداد و روابط صمیمی آنان با مجموعه تماماً مهر تاییدی است بر فعالیتی شایان ذکر که از مدیران عامل تا جزترین فرد حاضر در شرکت از آن متابعت می نمایند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

به زبانی ساده مزایای خرید ملک در قبرس شمالی را می توان چنین بر شمرد:

  • قیمت مناسب آن به نسبت دیگر کشورها (قیمت ملک در قبرس شمال از 40.000 پوند شروع می شود و شما می توانید با پرداخت 30 درصد از این مبلغ در قبرس شمالی صاحب ملک شوید)
  • اخذ اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی (پس از پرداخت 30 درصد از قیمت ملک در قبرس شمالی می توانید اقامت این کشور را بدست آورید)
  • استفاده از مزایای اقامت مانند دیگر شهروندان (پس از پرداخت 30 درصد از قیمت ملک در قبرس شمالی و اخذ اقامت این کشور می توانید از خدمات آموزشی، خدمات درمانی و دیگر خدمات عمومی این کشور بهره مند شوید)
  • اطمینان از افزایش سرمایه در طول زمان (قیمت ملک در قبرس شمالی هر ساله بین 10 تا 20 درصد با افزایش روبروست. با توجه به روند ساخت و ساز و توسعه ی این کشور بزودی مسئولین قبرس شمالی سیاست انقباظی را در پیش خواهند گرفت که در نتیجه ی آن قیمت ملک به صورت فزاینده ای با افزایش روبرو خواهد شد.
  • امنیت در قبرس شمالی (میزان وقوع جرم و جنایت در چند سال اخیر این کشور نزدیک به صفر بوده است، از این رو می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی امنیت خود و خانواده تان را تضمین کنید.
  • آرامش در قبرس شمالی (عدم وجود ترافیک های سخت و طاقت فرسا، جمعیتی متناسب با مساحت و … باعث شده است که بتوانید با آرامش در قبرس شمالی تردد نمائید اما این تنها دلیل وجود آرامش در این کشور نیست. احترام به یکدیگر، صبر در مواجه شدن با دیگران و … نیز از دیگر مواردی است که سبب آرامش برای ساکنان در قبرس شمالی می شود.)
  • امکانات و ویژگی های منحصر به فرد تفریحی (جزیره ی قبرس شمالی دارای سواحلی بسیار زیبا، جاذبه های تاریخی و طبیعی بیشمار، هتل ها، کازینوها، کلاب ها و دیگر جاذبه های دلنشین در بین همتایان دیگر خود است)
خرید ملک در قبرس شمالی
  • زمان محدود برای اخذ ویزا به دیگر کشورها (کشورهای زیادی از جمله: آمریکا،کانادا، آلمان،هلند،انگلیس، استرالیا، بلژیک، نروژ، لهستان و … در قبرس شمالی دارای سفارت و یا دفتر هستند. با توجه به تعداد محدود مردم این کشور برخلاف ایران شما با نوبت چند ماهه برای اخذ ویزا روبرو نخواهید بود. شما در یک هفته میتوانید برای اخذ ویزا اقدام نمائید.)
  • سهولت سفر از قبرس شمالی به دیگر کشورها (پس از خرید ملک در قبرس شمالی و اخذ اقامت در این کشور شما به عنوان یک سرمایه گذار شناخته می شوید. در نتیجه با تکیه بر این تحلیل که شما یک سرمایه گذار دارای زندگی و ملک در قبرس و ایران می باشید میتوانید با سهولت ویزای دیگر کشورها را اخذ نمائید.)
  • نزدیکی این کشور به ایران (قبرس شمالی از بعد مسافتی فاصله ی چندانی با ایران ندارد و سفر به این کشور کار چندان دشواری نیست. از این رو مقصدی مناسب برای مهاجرانی ست که به دلایل متعدد تمایلی به دوری از خاک ایران ندارد. پرواز مستقیم از فرودگاه امام خمینی (ره) تا فرودگاه ارجان قبرس شمالی کمتر از 4 ساعت است. هر در حال حاضر پرواز ها با توقف در کشور ترکیه صورت می گیرد)
  • مالیات بسیار پایین تر نسبت به دیگر کشورها (مالیات ها در قبرس شمالی بسیار پایین تر و متفاوت تر از دیگر کشور هاست. مالیات خرید ملک در قبرس شمالی تنها 5 درصد از قیمت ملک است که آن نیز در هنگام ثبت پرداخت میشود. مالیات ملک در قبرس شمالی فقط یکبار برای هر معامله اخذ می شود و مالیات سالانه مانند دیگر کشور ها وجود ندارد. همینطور خرید ماشین در قبرس هم دارای همین شرایط است، و مالیات به صورت سالانه اخذ نمی شود.)
  • دانشگاه ها (بیش از 10 دانشگاه با امکاناتی عالی در قبرس شمالی فعالیت می کنند که این موضوع موجب گردیده بسیاری از مردم ایران برای آینده ی فرزندانشان قبرس شمالی را برای مهاجرت انتخاب نمایند)

مواردی که در بخش مزایای خرید ملک در قبرس شمالی به صورت تیتروار مطرح گردید تنها بخشی از فواید خرید ملک در قبرس است. بدون شک می توان دلایل بسیار زیاد دیگری نیز به این لیست افزود که نگارنده به ذکر این تعداد بسنده می کند و شما را به مطالعه ی ادامه ی مقاله دعوت می نماید.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی به نسبت دیگر کشورهای منطقه و دیگر جزایر دریای مدیترانه بسیار مناسب تر است به این دلیل مهاجران زیادی از سراسر دنیا برای گذران دوران تفریح خود، ملکی در قبرس شمالی خریداری می کنند. اینکه برای خرید ملک در قبرس شمالی چقدر باید هزینه کرد یک سئوال کلی ست که به عوامل بسیاری بستگی دارد.

خیلی از خریداران ملک در قبرس شمالی معمولاً با این چالش مواجه می شوند که مبلغ تمام شده ی خرید ملک و اقامت در قبرس شمالی بیشتر از مبلغی است که در ابتدا به آنها اعلام شده بود. ما در الماس شمال North Diamond می کوشیم تا شما را از برخورد با چنین چالشی دور کنیم.

به همین دلیل تمام مخارج و هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی را با شما در میان می گذاریم. شما با بررسی لیست زیر می توانید شرایط خود را برای خرید ملک در قبرس شمالی بررسی نموده و پیش از مهاجرت و یا اقدام برای خرید ملک از تمام جوانب هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی مطلع باشید.

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم می شوند. هزینه هایی که به میزان ارزش ملک خریداری شده توسط شما بستگی دارند هزینه های متغیر نامیده می شوند.

بدین معنا که مبنای بعضی از هزینه ها درصدی از قیمت ملک خریداری شده ی شما در قبرس شمالی است. و بعضی از هزینه ها که ارتباطی به قیمت ملک خریداری شده ی شما ندارند را هزینه های ثابت خرید ملک در قبرس شمالی می دانیم.

هزینه مالیات ملک: پنج درصد از قیمت ملک شما در قبرس شمالی باید به عنوان هزینه مالیات پرداخت شود. این هزینه را می بایست در ابتدای خرید پرداخت نمود. در بعضی از پروژه این مبلغ توسط کمپانی سازنده پرداخت شده و به صورت اقساط از مشتری گرفته می شود.

هزینه انشعابات: این هزینه بستگی به پروژه ها و سازنده ملک دارد اما حداکثر 2 درصد از قیمت خرید ملک در قبرس شمالی به عنوان هزینه انشعابات در نظر گرفته می شود. در بسیاری از پروژه ها این مبلغ ثابت است.

هزینه ثبت سند: مبلغ 150 لیر به عنوان هزینه ثبت سند از شما اخذ می شود.

هزینه آزمایش خون: برای خرید ملک و اخذ اقامت می بایست نتیجه آزمایش خون خود را ارائه دهید. دقت کنید که این آزمایش حتما در قبرس شمالی گرفته می شود و نمی توانید نتیجه آزمایشات خود در ایران را ارائه دهید. از این رو باید مبلغ 611 لیر (در سال 2021) بابت هزینه آزمایش خون پرداخت نمایید.

هزینه ثبت اقامت: برای نهایی کردن اقامت باید مبلغ 521 لیر به عنوان هزینه ثبت اقامت پرداخت نمایید.

تمکن مالی: شما باید مبلغ 10.000 دلار در یک بانک بلوکه کنید و گواهی تمکن مالی خود را از بانک اخذ نمایید. پس از آن می توانید تمام مبلغ را برداشت کرده و فقط 100دلار در بانک باقی بگذارید.

قیمت ملک در قبرس شمالی

خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

سه نوع خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد:

نوع اول: هنگامی که شما به عنوان خریدار دست اول ملک خود را از یک شرکت معتبر عمرانی خریداری می کنید.

نوع دوم: هنگامی که شما به عنوان خریدار دست اول ملک خود را از یک شرکت معتبر عمرانی خریداری می کنید.

نوع سوم: خریدار دست دوم ملک خود را از یک شخص دیگر خریداری می کنید.

در خرید ملک به صورت آنلاین تلاش شرکت North Diamond الماس شمال بر این است که شما به عنوان خریدار دست اول خرید خود را از یک شرکت معتبر ساختمانی انجام دهید. به همین دلیل شرکت تمام مراحل را با در نظر گرفتن غیر حضوری بودن خریدتان به صورت آنلاین انجام خواهد داد.

پیشنهاد گزینه هایی متناسب با بودجه، علاقه و شرایط شما، معرفی و نشان دادن گزینه های پیشنهادی، انتخاب یک گزینه از میان گزینه های پیشنهادی شرکت و در نهایت قرارداد نهایی تان به صورت آنلاین با شرکت سازنده منعقد می شود که تمام این مراحل را شرکت ما با برنامه ای از پیش تعیین شده برایتان ساده تر می کند.

شما می توانید از طریق تماس تصویری با مشاوران شرکت از تمام مراحل تکمیل پروژه آگاه شوید. همچنین می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام شرکت به آدرس Northdiamond_investment نمونه های زیادی از خریدهای آنلاین مشتریان را ملاحظه و بررسی کرده و یا می توانید پس از انتخاب ملک خود در قبرس شمالی برای امضای قرارداد بصورت حضوری به دفتر شرکت در تهران مراجعه نمایید.

بهترین مناطق خرید ملک در قبرس شمالی

بهترین مناطق برای خرید ملک در قبرس شمالی

تمام شهر ها و نقاط قبرس شمالی برای خرید ملک دارای ویژگی ها و مزیت های فراوانی برای خرید ملک هستند. بعضی از مناطق به دلیل نزدیکی با ساحل و کوه برای لذت از زندگی امکانات بلقوه ی بسیاری دارند. بعضی دیگر به دلیل مجاورت با اماکن و مجتمع های تفریحی مانند پارک آبی، زمین های گلف و… برای تفریح مناسب تر هستند و بعضی از مناطق در داخل شهر به دلیل دسترسی بیشتر به نیازمندیهای شهری برای زندگی مناسب ترند. با توجه به نیاز و علاقه مشتریان می توانند آنچه مورد نظرشان است را انتخاب نمایند.

مجله فوربس امریکا در مقاله ای که در ابتدای سال 2021 منتظر نموده است قبرس شمالی را برای سرمایه گذاری در املاک جز برترین کشورهای دنیا قرارداد است و منطقه ی لانگ بیچ در این کشور را اولین منطقه برای خرید ملک و سرمایه گذاری در دنیا معرفی می نماید.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده و راحت است. به طور کلی تمام مراحل خرید ملک در قبرس شمالی در یک روز انجام می شود و این مراحل مربوط به اخذ اقامت (برای افراد غیر مقیم) است که شاید بین یک تا دو هفته به طول بینجامد که این بازه ی زمانی نیز در میان سایر کشورها بسیار ناچیز است. در ادامه به بررسی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی می پردازیم.

آشنایی با مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

مراحلی که برای خرید ملک در قبرس شمالی باید طی شود با همراهی شرکت North Diamond الماس شمال صورت میگیرد و شما میتوانید با خیالی آسوده از خرید و سرمایه گذاری خود لذت ببرید.

شما میتوانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید که در هر دوی این روشها انجام امور زیر از مراحل خرید ملک در قبرس شمالی محسوب می شوند.

  1. اولین مرحله از مراحل خرید ملک در قبرس شمالی جمع آوری اطلاعات برای شماست. پس از صحبت با مشاور شرکت و مشاهده ی لیست پیشنهادی ما که متناسب با نیاز، علاقه و بودجه شما تهیه می شود، زمانی را برای بازدید از پروژه ها مشخص می کنید تا شرکت علاوه بر ارسال دعوت نامه شرایط اقامت شما را فراهم نماید.
  2. پس از پایان تور بازدیدی و کسب اطلاعات کامل در خصوص پروژه ها، شرایط، مزایا، قیمت و شرایط اقساط، شما با راهنمایی مدیران فروش ما بهترین گزینه را مطابق علاقه، بودجه و نیازتان انتخاب می نمایید.
  3. پس از انتخاب ملک، شما به همراه مدیر فروش و وکیل شرکت به کمپانی فروشنده می روید در آنجا با راهنمایی و بررسی وکیل شرکت تمام بندها، مواد، تبصره ها، مراحل خرید، فرایند پرداخت، مدارک فروشنده، اعتبار سند و … بررسی و تمام نکات به شما منتقل می شود. این تلاش برای جلوگیری از هر نوع سو تفاهم بعدی لازم بوده و البته وکیل شرکت نیز به واسطه ی سالها فعالیت در این زمینه از متخصصان امر، امین و قابل اعتماد است.
بهترین مناطق خرید ملک در قبرس شمالی

لازم به ذکر است شما میتوانید در این مرحله از وکیل مورد اعتماد خود نیز بهره ببرید.

  • پس از انجام مراحل فوق و برای نهایی کردن پیش خرید و انعقاد رسمی قرارداد می بایست حداقل مبلغ 2000 پوند به عنوان رزرو قطعی مسکن، به فروشنده پرداخت شود. این مبلغ در اکثر شرکت های سازنده غیر قابل برگشت است.
  • شما حدوداً دو هفته زمان خواهید داشت تا مبلغ پیش پرداخت مشخص شده در قرارداد را پرداخت نمایید. این مبلغ معمولاً 30درصد از قیمت کل ملک است.
  • پس از پرداخت مبلغ 30 درصد قرارداد شما در دفتر ثبت زمین به نام شما ثبت می شود. مبلغ تمبر نیم درصد از قیمت ملک است.
  • هزینه مالیات ملک 5 درصد است که باید به اداره مالیات پرداخت گردد. در این مرحله خرید ملک شما تمام شده است. اکنون برای اخذ اقامت باید مراحل زیر را سپری کنید. به عنوان یک شخص خارجی در قبرس شمالی سندی ویژه توسط وکیل شرکت از شورای وزیران اخذ می شود که برای انتقال سند الزامی است. (در مقاله ای به تفصیل در خصوص مراحل اخذ اقامت و هزینه های آن توضیح داده شده است.)
  • آزمایش خون شما توسط یک آزمایشگاه رسمی انجام می شود.
  • حساب بانکی به نام شما افتتاح می گردد.
  • در نهایت و پس از حدود دو هفته امور مربوط به اقامت شما نیز انجام شده است. در تمام مراحل فوق نماینده و وکیل شرکت همراه شما هستند.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی

  • یک نسخه از قرارداد
  • نقشه ملک
  • سند ازدواج در صورت تاهل
  • فرم درخواست
  • کپی صفحه اول گذرنامه
  • گواهی سابقه کیفری شما توسط وزارت امور داخله (ترجمه آن به زبان ترکی لازم است و باید توسط سفارت ترکیه تأیید شود)
  • 

منبع


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنمای خرید هدیه برای دختران

شنبه 18 ارديبهشت 1400
12:22
قاسم ملایی

شاید برای شما هم مانند اکثر افراد انتخاب و خرید یک هدیه مناسب برای دختر خانم‌ها به ویژه دخترهای نوجوان یک معضل بزرگ باشد؛ زیرا دخترها معمولاً از هدیه‌ای خوششان می‌آید که غافلگیرکننده باشد. آن‌ها هیچ علاقه‌ای به گرفتن کادوهایی که برای سن آن‌ها چندان مناسب نیستند، ندارند. البته این مسئله فقط مختص دخترها نیست و به جرئت می‌توان گفت که همه ما از گرفتن هدایایی لذت می‌بریم که مطابق با سلیقه و سن و سال خودمان باشد؛ به همین دلیل در راهنمای خرید هدیه برای دختر قصد داریم تا شما را با تعدادی پیشنهاد جذاب و در دسترس که می‌تواند دل هر دختری را به دست بیاورد بیشتر آشنا کنیم؛ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

راهنمای خرید بهترین هدیه تولد مرد را در این بخش از سایت انکیدو مطالعه کنید.

شناخت طرف مقابل؛ اولین گام در راهنمای خرید هدیه برای دختر

در این بخش از راهنمای خرید هدیه برای دختر می‌خواهیم به بررسی دقیق مهم‌ترین و اولین مرحله در انتخاب هدیه بپردازیم. به خاطر داشته باشید که در اولین گام برای انتخاب و یک خرید هدیه مناسب و جذاب، شناخت سلیقه و نیازهای فردی است که می‌خواهید برای او هدیه بخرید. اگر در شناخت دختری که قصد هدیه خریدن برای او را دارید، دچار تردید هستید و یا به خوبی از سلیقه او آگاه نیستید؛ بهتر است به توصیه‌هایی که ما در این بخش ارائه کردیم به طور کامل عمل کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای هدیه دادن لباس بخرید، بهتر است قبل از هر کاری در مورد نحوه لباس پوشیدن و رنگ‌های مورد علاقه‌ او به خوبی فکر کنید.

راهنمای خرید هدیه برای دختر

بهترین راهنمای خرید هدیه برای دختر

آیا فرد مورد نظرتان همیشه لباس‌های اسپرت بر تن دارد یا استایلی کاملاً رسمی را می‌پسندد؟ لباس‌های او اغلب تیره‌رنگ هستند یا رنگ‌های شاد و پاستلی نیز جزو رنگ‌های مورد علاقه او محسوب می‌شوند؟ با توجه به این مثال باید متوجه شده باشید که چقدر شناخت طرف مقابلتان چقدر می‌تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هدیه کمک کند. نکات دیگری مانند سن، شغل و یا تفریحات او در اوقات فراغتش نیز تا حدود زیادی می‌توانند نقش راهنمای خرید هدیه برای دختر مورد علاقه‌تان را ایفا کنند. البته اگر به عنوان والدین و یا خواهر و برادر قصد هدیه خریدن دارید؛ احتمالاً با مشکل کمتری مواجه خواهید شد زیرا به خوبی با روحیه او آشنا هستید و در مورد نیازهایش اطلاعات کافی در اختیار دارید.

بهترین هدیه برای دخترها کدام است؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که اغلب خوانندگان راهنمای خرید هدیه برای دختر به دنبال یافتن پاسخش هستند این است که کدام هدیه برای دخترها از جذابیت بیشتری برخوردار است؟ چه چیزهایی را برای هدیه دادن به دخترها انتخاب کنند؟ و از هدیه دادن چه چیزهایی بپرهیزند؟ اگر شما نیز در این‌باره کنجکاو هستید؛ بهتر است به چهار پیشنهاد هیجان‌انگیز و جذابی که ما برای هدیه دادن به دخترها آماده کرده‌ایم توجه کنید.

مجسمه تزئینی

انتخاب مجسمه‌های تزئینی به عنوان هدیه می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد زیرا اغلب دخترها دوست دارند که از مجسمه‌ها، قاب عکس و سایر وسایل زینتی برای زیباتر کردن اتاق خوابشان استفاده کنند؛ به همین دلیل اگر به دنبال یک هدیه‌ای هستید که تا حدود زیادی بتواند توجه دخترهای جوان را به خود جلب کند و ماندگار باشد، ما به شما خرید مجسمه‌ را پیشنهاد می‌کنیم. مجسمه‌های چوبی، فلزی و... که دارای الگوهای دخترانه و یا مشابه شخصیت‌های مورد علاقه آن‌ها هستند، برای هدیه دادن بسیار مناسب‌اند.

خرید کیف - هدیه برای دختر


کیف و کفش زنانه

کیف و کفش یکی از آسان‌ترین گزینه‌هایی که در اکثر مطالبی که تحت عنوان راهنمای خرید هدیه برای دختر نوشته می‌شود، وجود دارد. کیف و کفش‌های ست دخترانه زیادی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها کاملاً اسپرت و برخی دیگر رسمی هستند. مطمئن باشید خرید هر کدام از این ست‌ها می‌تواند دخترهای جوان را خوشحال کند. همچنین شما می‌توانید کیف و کفش‌های با کیفیتی را با توجه به جنس و برندشان با قیمت‌های گوناگونی خریداری کنید.

عطر و ادکلن

از میان تمام پیشنهادهایی که ما برای راهنمایی کردن شما جهت خرید هدیه مناسب برای دخترها ارائه می‌دهیم، عطر و ادکلن جزو آسان‌ترین و در عین حال دشوارترین انتخاب‌ها برای خرید هدیه است زیرا شما به تنهایی و بدون شناخت کافی از طرف مقابلتان نمی‌توانید یک عطر یا ادکلن مناسب تهیه کنید؛

پس ممکن است این گزینه برای شما دشوار به نظر برسد. البته اگر شما به طور کامل طرف مقابلتان را بشناسید، خرید یک عطر یا ادکلن مناسب به هیچ وجه کار دشواری نیست.

خرید ساعت برای هدیه به دختر

ساعت مچی یا هوشمند

دختران نوجوان نیز همانند پسران بیش از هر چیزی به تکنولوژی علاقمند هستند به همین دلیل خرید ساعت هوشمند نیز یکی از گزینه‌هایی است که ما در راهنمای خرید هدیه برای دختر به آن اشاره کرده‌ایم. البته ساعت‌های مچی کلاسیک و یا اسپرت نیز جزو گزینه‌های مناسب برای کسانی هستند که می‌خواهند برای یک دختر هدیه‌ای ماندگار و زیبا خریداری کنند.

هزینه خرید کادو برای دختر چقدر است؟

اینکه هزینه خرید هدیه برای دختران چقدر است؟ و شما باید چقدر بودجه برای خرید هدیه در اختیار داشته باشید، کاملاً به شرایط مالی شما و میزان اهمیت و علاقه شما به کسی دارد که می‌خواهید برای او هدیه خریداری کنید. هدیه شما می‌تواند مانند چند شاخه گل رز بسیار ارزان و یا مانند یک آویز طلا یک هدیه گران‌قیمت باشد؛ اما هدیه دادن فارغ از اینکه هدیه شما گران‌قیمت یا ارزان‌قیمت است، کاری ارزشمند خواهد بود و میزان علاقه شما را به فرد مورد نظرتان نشان می‌دهد.

مزایای خرید آنلاین هدیه چیست؟

اگر فرصت کافی برای انتخاب خرید هدیه را در اختیار ندارید؛ بهتر است به آخرین توصیه ما در انکیدو راهنمای خرید هدیه برای دختر عمل کرده و هدیه مورد نظرتان را به صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تهیه کنید؛ زیرا خرید هدیه به صورت اینترنتی علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد، جلوی هزینه اضافی برای رفت و آمد به فروشگاه‌های مختلف را نیز می‌گیرد؛

بنابراین خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری بسیار به اقتصادی‌تر است. علاوه بر این بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی به خریداران خود این امکان را می‌دهند که کالای خریداری‌ شده را در صورت عدم رضایت پس بدهند و یا تعویض کنند. مزیت دیگر خرید اینترنتی، امکان مشاهده محصولات مختلف از برندهای گوناگون در کمترین زمان است در حالی که در هنگام خرید حضوری ممکن است این امکان برای شما وجود نداشته باشد.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با زیورآلات

شنبه 18 ارديبهشت 1400
12:22
قاسم ملایی

به جرأت می‌توان گفت کمتر خانمی در دنیا پیدا می‌شود که به زیورآلات علاقه‌ای نداشته باشد. زیورآلات در صنعت مد و فشن نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند؛ به طوری که اکثر برندهای معروف سعی می‌کنند که از زیورآلات مختلف برای افزایش جذابیت لباس‌هایشان استفاده کنند. همچنین صنعت زیورآلات در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است و شما می‌توانید به راحتی انواع مختلفی از زیورآلات طلا و نقره و یا زیورآلات ساخته شده با استفاده از چوب، رزین، انواع فلزات مانند استیل، پلاتین و... را به راحتی تهیه کنید.

در واقع زیورآلات تکمیل‌کننده استایل شما هستند؛ به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا همه چیز درباره زیورآلات را به بحث بگذاریم و شما را با انواع زیورآلات بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با زیورآلات و انواع مدل‌های آن

آشنایی با زیورآلات

اگر درباره تاریخچه ساخت زیورآلات در ایران کنجکاو هستید و می‌خواهید همه چیز درباره زیورآلات محبوب در میان گذشتگان را بدانید بهتر است با ما در این بخش همراه شوید. ساخت و استفاده از زیورآلات در جهان قدمتی طولانی دارد. بر اساس شواهد موجود، بسیاری از مردمی که در فلات ایران زندگی می‌کردند با استفاده از انواع مهره‌ها زیورآلات مختلفی می‌ساختند و از آن‌ها در مراسم‌های خاص خود استفاده می‌کردند. البته ساخت زیورآلات به وسیله مهره‌ در حال حاضر نیز در مناطقی از ایران مانند خوزستان و ایل قشقایی متداول است.

بهتر است بدانید که برای اولین در دوره هخامنشیان از طلا برای ساخت زیورآلات استفاده شد و در دوران اشکانیان صنعت ساخت طلا و جواهر به اوج خود رسید؛ به طوری که شما می‌توانید انواع مختلفی از زیورآلات بسیار زیبایی که در این دوره ساخته شده‌اند را در موزه‌ها مشاهده کنید.

همه چیز درباره زیورآلات طلا

صنعت زیورآلات در قرن‌های بعد نیز از رونق بسیار خوبی برخوردار بود و هنرمندان بسیاری با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف تلاش کردند که کیفیت ساخت زیورآلات را افزایش دهند؛ به همین است که اکنون این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید به راحتی انواع مختلفی از زیورآلات را در طرح‌های گوناگون خریداری کرده و یا زیورآلاتی مطابق با سلیقه خودتان سفارش دهید. همچنین جالب است بدانید که در گذشته استفاده از زیورآلات فقط مختص طبقه خاصی از جامعه بوده و مردم عادی اجازه استفاده از زیورآلات را نداشتند. همچنین زیورآلات فقط برای خانم‌ها نیست و بسیاری از برندهای معروف به صورت تخصصی در زمینه ساخت زیورآلات مردانه فعالیت می‌کنند. زیورآلات مردانه نیز مانند زیورآلات زنانه از تنوع زیادی برخوردارند.

همه چیز درباره زیورآلات پرطرفدار و انواع آن

  • زنجیر و گردنبند: یکی از انواع زیورآلاتی که طرفداران بسیار زیادی در میان خانم‌ها و آقایان دارد، زنجیر است. زنجیرهایی از جنس طلا، نقره، استیل و یا مهره‌های چوبی جزو پرفروش‌ترین انواع زیورآلات در تمام دنیا به شمار می‌روند. گردنبند نیز از جمله زیورآلات مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است که نیازی به تعریف ندارند و حتماً شما نیز مانند اکثر خانم‌ها از گردنبند برای تکمیل کردن استایل‌تان در میهمانی‌ها استفاده می‌کنید.
  • انواع گوشواره‌ها: گوشواره‌ها جزو متنوع‌ترین زیورآلات هستند؛ اما به طوری کلی می‌توان گوشواره‌ها را به دو دسته گوشواره‌های ثابت و گوشواره‌های آویزان دسته‌بندی کرد. برای ساخت گوشواره نیز مانند سایر زیورآلات از متریال مختلفی استفاده می‌شود. خوشبختانه شما به راحتی می‌توانید گوشواره‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف را از فروشگاه‌های حضوری و یا اینترنتی تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که برای انتخاب بهترین گوشواره باید به فرم صورت و نوع لباستان دقت کنید.

همه چیز درباره زیورآلات پرطرفدار و انواع آن

آشنایی با زیورآلات بدلی

  • حلقه و انگشتر: امروزه خرید حلقه برای برگزاری مراسم ازدواج به یک رسم تبدیل شده است و همه زوجین برای خرید حلقه‌هایی از فلزات گران‌بها مانند طلا و پلاتین به طلافروشی‌ها مراجعه می‌کنند. البته انگشترها و حلقه‌های استیل، چوبی، نقره و... نیز بسیار پرطرفدار هستند و بسیاری از خانم‌های جوان برای تنوع دادن به استایل شخصی خود دوست دارند که از انگشترهای مختلفی استفاده کنند.
  • پابند: این نوع زیورآلات نیز در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است.
  • با این حال بهتر بدانید که استفاده از پابند در فصول گرم سال متداول‌تر است.
  • النگو و دستبند: النگوها به شکل حلقه‌هایی هستند که باز و بسته نمی‌شوند؛ اما دستبندها برخلاف النگوها طوری ساخته می‌شوند که به راحتی قابل باز و بسته شده باشند. از هر دوی آن‌ها برای زینت بخشیدن به دست‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین انتخاب النگو یا دستبند کاملاً به سلیقه شخصی خودتان باز می‌گردد.

جنس زیورآلات

برای دانستن همه چیز درباره زیورآلات بهتر است با برخی از فلزاتی که برای ساخت زیورآلات استفاده می‌شوند بیشتر آشنا شوید.

  • نقره: یکی از قدیمی‌ترین فلزاتی که برای ساخت زیورآلات استفاده می‌شود، نقره است. این فلز با دوام و ارزشمند زیبایی دوچندانی به زیورآلات می‌بخشد و البته قیمت مناسب‌تری نسبت به طلا دارد به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار است.
  • پلاتین: زیورآلات فلزی نسبتاً کمیاب که قیمتی بیشتر از طلا دارد. پلاتین جزو فلزاتی دسته‌بندی می‌شود که طول عمر بسیار زیادی دارد و بسیار مستحکم است. همچنین جالب است بدانید که این فلز کمترین میزان واکنش‌پذیری را نسبت به تمام فلزات دیگر دارد.
  • مس: فلز مس یکی از پرکاربردترین فلزات جهان است که از آن برای ساخت زیورآلات نیز استفاده می‌شود. رنگ منحصر به فرد این فلز باعث شده که زیورآلات مسی نسبت به زیورآلات دیگر بسیار متمایزتر باشند.
  • تیتانیوم: این فلز نقره‌ای رنگ و بسیار سبک است به همین دلیل از آن برای ساخت انواع و اقسام زیورآلات استفاده می‌شود.

جنس زیورآلات

خرید زیورآلات زنانه

دانستن همه چیز درباره زیورآلات بدون اینکه بدانید چطور زیورآلات مناسبی را با توجه به نوع استایل‌تان انتخاب کنید، بی‌فایده است. برخی از نکات مهمی که دانستن آن‌ها به شما در خرید زیورآلات کمک می‌کند؛ عبارت‌اند از:

  • زیورآلات مورد علاقه خود را با توجه به مکانی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، انتخاب کنید. به عنوان مثال زیورآلات مراسم رسمی مانند جشن ازدواج با زیورآلاتی که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار متفاوت‌اند.
  • زیورآلاتی را انتخاب کنید که به راحتی با زیورآلات دیگر ست می‌شوند.
  • به ثابت بودن رنگ زیورآلاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید توجه کنید.
  • زیورآلات ارزان معمولاً کیفیت مناسبی ندارند و ممکن است خیلی زود تغییر رنگ بدهند و یا به راحتی بشکنند؛ پس در هنگام خرید به کیفیت آن‌ها نیز توجه کنید.
  • اگر سبک لباس پوشیدن شما اسپرت و یا نیمه‌رسمی است به شما پیشنهاد می‌کنیم که از زیورآلاتی با طرح‌های مدرن و جدید استفاده کنید.

انکیدو راهنمای انتخاب هدیه مناسب

ما در انکیدو با ارائه لیستی از هنرمندان مطرح در حوزه مجسمه سازی، ساخت انواع زیورآلات چوبی و ... مسیری آسان تا انتخاب بهترین کادو مناسب برای ایام خاص برای شما تدارک دیده‌ایم. در این مقاله انکیدو قصد داشت تا شمارا با انواع زیورآلات و جنس آن‌ها آشنا کرده و همچنین با معرفی مدل‌های بروز زیورآلات نقش تاثیر گذاری در افزایش آگاهی شما در زمان خرید و ثبت سفارش این دسته از هدایا داشته باشد.


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنمای خرید هدیه برای آقایان

شنبه 18 ارديبهشت 1400
12:21
قاسم ملایی

انتخاب یک هدیه مناسب برای خانواده و کسانی که دوستشان داریم گاهی به قدری سخت و پیچیده می‌شود که مجبوریم از دیگران کمک بگیریم و یا به ناچار در دقایق نهایی چیزی را انتخاب کنیم که خیلی هم برای ما و طرف مقابلمان جذابیت ندارد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که برای خرید هدیه (کادو) برای آقایان دچار مشکل هستند و نمی‌دانند چه چیزی می‌تواند آن‌ها را به وجد بیاورد؟ یا کدام هدیه برای مناسبت‌های مختلف مناسب است؟ با ما همراه شوید تا با هم به بررسی برخی نکات مهم و تأثیرگذار که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین هدیه‌ها کمک کند؛ بپردازیم.

خرید هدیه (کادو) برای آقایان

شناخت فرد و نقش آن در انتخاب هدیه مناسب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که معمولاً نادیده گرفته می‌شود، توجه به ویژگی‌ها و شخصیت فردی است که می‌خواهند برای او هدیه بگیرند. در نظر داشته باشید که شما زمانی می‌توانید بهترین هدیه را برای کسی انتخاب کنید که به خوبی سلیقه و نیازهای او را بشناسید. شاید به همین دلیل است که اغلب خانم‌ها برای خرید هدیه (کادو) برای آقایان دچار مشکل می‌شوند. برای اکثر افراد هدیه‌هایی که در مناسبت‌های مهم مانند روز تولد، سالگرد ازدواج و ... می‌گیرند، اهمیت زیادی دارند.

. همچنین برخی از هدایا تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند به طوری که با نگاه کردن به آن‌ها می‌توانند به خوبی خاطرات خوشی را که در جشن‌ها و روزهای خاص زندگی‌شان تجربه کرده‌اند را به یاد بیاورند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید هدیه (کادو) برای آقایان در مرحله اول به سراغ نیازهایشان بروید.

خرید هدیه (کادو) برای آقایان به صورت آنلاین

برای مثال ممکن است همسر یا پدر شما برای مدتی در فکر خرید یک ساعت هوشمند باشد، در چنین مواقعی شما می‌توانید پیش‌دستی کنید و وسیله مورد نیاز آن‌ها را به عنوان هدیه برایشان خریداری کنید. چنین هدیه‌هایی به خوبی می‌توانند نشان‌دهنده میزان توجه شما به آن‌ها باشد.

علاوه بر این شناخت فردی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید به شما کمک می‌کند که در غافلگیر کردن او موفق‌تر عمل کنید. برای مثال خرید یک اثر هنری برای یک فرد احساساتی و هنرمند، انتخاب بسیار جذابی خواهد بود زیرا دقیقاً متناسب با روحیاتش انتخاب شده است و قطعاً برای او بسیار ارزشمندتر است.

با لیستی از بهترین هدیه‌ها برای آقایان آشنا شوید!

همان‌طور که در بخش قبلی اشاره کردیم؛ برای خرید هدیه (کادو) برای آقایان بهتر است توجه ویژه‌ای به نوع شخصیت آن‌ها داشته باشید تا بتوانید یک هدیه جذاب و غافلگیرکننده برایشان تهیه کنید؛ اما نکته دیگری که در مورد خرید هدیه (کادو) برای آقایان باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید به هیچ عنوان به سراغ هدیه‌های بی‌کیفیت و غیرکاربردی نروید زیرا بیشتر آقایان برخلاف خانم‌ها علاقه دارند هدیه‌هایی بگیرند که بتوانند از آن‌ها برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنند و یا به عبارتی دیگر کاربردی باشند.

همچنین ما به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید هدیه مناسب برای آقایان بیش از حد فکر نکنید زیرا اکثر خواسته‌های آن‌ها کاملاً مشخص است و نیازی نیست که به دنبال یک هدیه عجیب و غریب برای خوشحال کردن آن‌ها باشید. برخی از هدیه‌هایی که گرفتن آن‌ها برای بیشتر آقایان لذت‌بخش است؛ عبارت‌اند از:

کنسول

به جرئت می‌توان گفت که کنسول بازی برای همه آقایان جذاب است. بیشتر افراد دوست دارند که برای مدت ‌زمان کمی هم که شده از دنیای واقعی و دغدغه‌های زندگی روزمره فاصله بگیرند و برای مدتی سرگرم شوند. کنسول‌های بازی چنین امکانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند؛ پس اگر قصد خرید هدیه (کادو) برای آقایان جوان و کم سن و سال را دارید، خرید یک کنسول بازی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

خرید کنسول بازی برای همه آقایان

ساعت مچی یا هوشمند

زمانی که صحبت از خرید هدیه (کادو) برای آقایان می‌شود، ساعت مچی جزو اولین چیزهایی است که اکثر ما به آن فکر می‌کنیم. ساعت مچی و ساعت‌های هوشمند بسیار کاربرد هستند؛ پس می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای هدیه تولد و یا هدیه سالگرد ازدواج باشند. همچنین شما به راحتی می‌توانید ساعت‌هایی با قیمت‌های مناسب را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تهیه کنید؛ بنابراین خرید یک ساعت هوشمند و یا ساعت مچی کار پیچیده و دشواری نیست.

لباس ورزشی

لباس ورزشی برای هدیه به آقایانی که علاقه‌مند به ورزش کردن هستند می‌تواند ایده خوبی باشد. افراد پر جنب و جوش و علاقمند به ورزش و سفر همیشه به لباس‌های ورزشی شیک و باکیفیت علاقه نشان می‌دهند؛ پس اگر فرد مورد نظر شما نیز چنین ویژگی‌هایی دارد بهتر است بدون فکر کردن درباره گزینه‌های دیگر به سراغ خرید لباس‌ها و یا لوازم ورزشی مورد علاقه‌شان بروید.

هزینه خرید هدیه (کادو) برای آقایان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه ما میزان هزینه‌ای است که باید برای خرید هدیه (کادو) برای آقایان بپردازیم. البته باید به خاطر داشته باشید که جنبه معنوی هدیه از جنبه مادی آن اهمیت بیشتری دارد. با این حال گاهی اوقات ما ترجیح می‌دهیم برای عزیزانمان بهترین و باکیفیت‌ترین هدیه‌ها را خریداری کنیم. یکی از راه‌حل‌های بسیار خوب برای کاهش هزینه‌های خرید هدیه (کادو) برای آقایان این است که در هنگام برگزاری حراجی‌ها به دنبال خرید هدیه‌ای مناسب باشید و یا هدیه مورد نظر خود را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری که معمولاً قیمت پایین‌ترین نسبت به بازار دارند، تهیه کنید. امروزه تعداد فروشگاه‌های اینترنتی قابل اعتماد و معتبر بسیار زیاد شده است؛ پس در اولین مرحله به سراغ جستجوی هدیه مورد نظر خود در سایت‌های مختلف بروید.

هزینه خرید هدیه (کادو) برای آقایان

خرید آنلاین یا حضوری؛ کدام یک بهتر است؟

با توجه به افزایش تعداد فروشگاه اینترنتی بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که به جای صرف زمان و هزینه رفت و آمد، کالای مورد نیاز خود را به صورت اینترنت سفارش بدهند. خرید هدیه (کادو) برای آقایان به صورت اینترنتی مزایای زیادی نسبت به خرید حضوری از فروشگاه‌های سطح شهر دارد.

  • در خرید اینترنتی شما می‌توانید قیمت کالای مورد نظر خود را در سایت‌های مختلف ببینید؛ بنابراین امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید کالای ارزان‌تر به راحتی برای شما وجود دارد.
  • خرید اینترنتی به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هایی که باید برای رفت و آمد به فروشگاه‌های سطح شهر باید بپردازید، کمک می‌کند. همچنین بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی ارسال رایگان دارند؛ بنابراین در اغلب موارد نیازی به پرداخت هزینه پست و یا پیک هم نخواهید داشت.
  • فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به خریداران خود این اجازه را می‌دهند که کالای خریداری شده را مرجوع کند؛ بنابراین اگر به هر دلیلی از کیفیت کالای دریافتی رضایت نداشته باشید می‌توانید به راحتی آن را پس بدهید.
  • شما در کمترین زمان می‌توانید محصولات مختلف را مشاهده کنید و ویژگی‌ها و قیمت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید؛ در حالی که انجام چنین کاری در خرید حضوری نیاز به چندین روز رفت و آمد به فروشگاه‌های مختلف دارد.

ما در این مقاله از سایت انکیدو سعی برآن داشتیم تا شمارا با شرایط و ویژگی‌های مهم در زمان خرید کادو برای آقایان آشنا کنیم. در ادامه مقاله 3 پیشنهاد به عنوان راهنما در انتخاب هدیه به شما معرفی کرده و هزینه های خرید کادو برای آقایان را عنوان کردیم.


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنمای خرید بهترین هدیه تولد برای مرد

شنبه 18 ارديبهشت 1400
12:20
قاسم ملایی


کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از هدیه گرفتن خوشحال نشود. همه ما دوست داریم که در مناسبت‌های خاص، افراد مهم زندگی خود را خوشحال کرده و با هدیه دادن عشق و علاقه قلبی خود را به آن‌ها ابراز کنیم. البته گاهی پیدا کردن یک هدیه مناسب چندان هم راحت به نظر نمی‌رسد به خصوص اگر قرار باشد که در روز تولد پدر یا همسرتان آن‌ها را غافلگیر کنید؛ اما نگران نباشید ما در این مطلب سعی کردیم تا تمام نکات مهمی که می‌تواند به شما در انتخاب هدیه تولد مرد کمک کند را برایتان بازگو کنیم؛ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب هدیه تولد برای آقایان این مطلب را تا انتها بخوانید.

بهترین هدیه برای تولد مردان چیست؟

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن یک هدیه تولد مناسب برای همسر، پدر یا کسی که دوستش دارید انتخاب کنید، توجه کردن به تیپ شخصیتی آن‌ها است. به عنوان مثال اگر کسی که قصد دارید برای او هدیه بخرید، فردی خجالتی است و یا علاقه چندانی به حضور در جمع ندارد؛ بهتر است هدیه‌ای برایش انتخاب کنید که بتواند اوقات تنهایی او را پر کند. کتاب، هدفون، بازی‌های کامپیوتری و مواردی از این قبیل می‌توانند هدیه‌هایی کاربردی و جذاب برای آن‌ها باشند؛

بهترین هدیه برای تولد مردان چیست؟

در حالی که احتمالاً یک فرد پر جنب و جوش از لوازم ورزشی و یا اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیز مانند هلیکوپتر‌های کنترل از راه دور بیشتر خوشش می‌آید. تعجب نکنید! اکثر آقایان در هر سنی از دیدن اسباب بازی‌های هیجان‌انگیز ذوق‌زده می‌شوند. نکته دیگری که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین هدیه تولد مرد کمک کند، توجه به برخی از روحیات خاص در آن‌ها است.

بهترین هدیه تولد مرد

فرض کنید می‌خواهید برای فردی هدیه تولد مرد بگیرید که به آثار هنری علاقه‌مند است. مطمئناً انتخاب هدیه برای فردی با این روحیات در مقابل کسی که روحیه جدی‌تری دارد و آثار هنری توجهش را جلب نمی‌کند بسیار متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای افراد احساساتی به سراغ خرید هدیه‌های نوستالژیک بروید. برای مثال یک قاب عکس قدیمی و یا وسایل تزیینی که یادآور دوران کودکی‌شان هستند می‌توانند برای آن‌ها بسیار جذاب باشند.

تا اینجا باید متوجه شده باشید که خرید یک هدیه مناسب و جذاب برای آقایان مستلزم شناخت سلیقه و روحیات خاص آن‌ها است. در واقع هر چه شناخت شما از آن‌ها بیشتر باشد، می‌توانید هدیه‌های غافلگیرکننده و کاربردی‌تری را برای آن‌ها خریداری کنید. با این حال ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا با ارائه پیشنهادهایی کار شما را برای خرید هدیه تولد مرد آسان‌تر کنیم.

پنج کادو مردانه و ارزان که انتخاب مناسبی برای هدیه تولد هستند.

جالب است بدانید که آقایان برعکس خانم‌ها از هدیه‌های کاربردی بیشتر از هدیه‌های تزیینی و یا لوکس خوششان می‌آید! البته که شما می‌توانید با خرید یک هدیه ارزان‌قیمت به همراه جملات محبت‌آمیز، لذت هدیه گرفتن را برای آن‌ها دو چندان کنید. برخی از هدیه‌های ارزان‌قیمت اما جذاب برای آقایان عبارت‌اند از:

گردنبند استیل

خرید گردنبند استیل به عنوان هدیه تولد مرد یک انتخاب بسیار خوب محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از مردان جوان دوست دارند که از اکسسوری‌هایی مانند گردنبند، دستبند و... برای زیباتر دیده شدن استایل شخصی خود استفاده کنند. خوشبختانه شما به راحتی می‌توانید انواع گردنبندهای استیل را در طرح‌های متنوع با قیمت‌های گوناگون خریداری کنید. برخی از گردنبندهای استیل مردانه آویز دارند و برخی دیگر فقط یک زنجیر ساده هستند.

خرید اینترنتی هدیه تولد مرد

خرید اینترنتی هدیه تولد مرد

شما با توجه به سلیقه فرد مورد نظرتان می‌توانید گردنبندهایی با آویزهای مختلف را تهیه کنید. البته که گردنبندهای استیل ساده نیز مورد علاقه بسیاری از آقایان هستند زیرا می‌توانند به راحتی آن‌ها را با لباس‌های اسپرت یا نیمه رسمی ست کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که گردنبندهای دست‌ساز نسبت به گردنبندهای دیگر قیمت بالاتری دارند؛ اما صرفاً قیمت یک محصول نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت آن باشد پس در هنگام خرید دقت کافی را به خرج دهید.

محافظ گوشی

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای هدیه تولد مرد، خرید محافظ گوشی است. شما با توجه به مدل گوشی آن‌ها می‌توانید محافظ‌هایی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید. میزان تنوع محافظ‌های گوشی نیز در بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین خرید یک محافظ گوشی ارزان‌قیمت اما زیبا و شیک کار دشواری نیست.

تیشرت

تیشرت‌ها یکی از لباس‌های مورد علاقه آقایان هستند. اگر به سراغ کمد آن‌ها بروید می‌بینید که تیشرت‌های ساده و فانتزی جزو آیتم‌های اصلی کمد لباس آن‌ها به شمار می‌روند؛ پس تیشرت‌ها را نیز می‌توان جزو هدیه‌های کاربردی برای آقایان به حساب آورد.

فندک

بسیاری از آقایان علاقمند به جمع‌آوری کلکسیونی از فندک‌ها هستند. این افراد از هدیه گرفتن فندک به عنوان کادو تولد خوشحال خواهند شد. با مقداری جستجو در اینترنت می‌توانید انواع مختلفی از فندک‌ها مشاهده کنید که برخی از آن‌ها ظاهر بسیار جذابی دارند؛ پس اگر قصد خرید هدیه برای آقایان را دارید، فندک نیز می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

فندک برای هدیه تولد مرد

معرفی سایت‌های خرید هدیه اینترنتی

در سال‌های اخیر خرید اینترنتی در میان مردم رواج پیدا کرده است و برخلاف گذشته بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید از فروشگاه‌های سطح شهر، وسایل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. خرید اینترنتی هزینه‌های رفت و آمد را کاهش می‌دهد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی که شما می‌توانید هدیه تولد مرد را از آن‌ها خریداری کنید عبارت‌اند از:

  • ویستور: یکی از سایت‌های فروشگاهی که به صورت اختصاصی در زمینه فروش انواع هدیه برای آقایان، خانم‌ها و هدایای سازمانی فعالیت می‌کند، سایت ویستور است. شما در این سایت می‌توانید بر اساس بودجه و مناسبت‌ها محصولات مختلف را مشاهده کنید.
  • گیفت آس: این فروشگاه اینترنتی نیز به صورت اختصاصی برای خرید هدیه طراحی و راه‌اندازی شده است. به این صورت که شما می‌توانید انواع محصولاتی که انتخاب خوبی برای هدیه تولد مرد هستند را در آن پیدا کنید.
  • چیکادو: چیکادو با شعار انتخاب هوشمندانه تلاش کرده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را برای کاربرانش فراهم کند. فیلترهای موجود در این سایت کار شما را برای خرید هدیه مناسب آسان‌تر می‌کند؛ پس اگر قصد خرید اینترنتی هدیه برای آقایان، خانم‌ها و حتی کودکان را دارید، بهتر است سری به چیکادو بزنید و از پیشنهادهای جذاب آن استفاده کنید.

در این مقاله از سایت انکیدو راهنمای خرید هدیه، توضیحاتی در خصوص انتخاب هدیه برای مردان ارائه دادیم. در ادامه 5 مورد از کادوهایی ترند و مورد پسند مردان رو به همراه توضیحاتی مختصر درباره هر یک معرفی کرده و سعی بر ان داشتیم تا بستری را فراهم کنیم که با دید بازتر و روشن‌ترین بهترین انتخاب را داشته باشید.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنمای خرید بهترین هدیه تولد برای مرد

شنبه 18 ارديبهشت 1400
12:20
قاسم ملایی


کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از هدیه گرفتن خوشحال نشود. همه ما دوست داریم که در مناسبت‌های خاص، افراد مهم زندگی خود را خوشحال کرده و با هدیه دادن عشق و علاقه قلبی خود را به آن‌ها ابراز کنیم. البته گاهی پیدا کردن یک هدیه مناسب چندان هم راحت به نظر نمی‌رسد به خصوص اگر قرار باشد که در روز تولد پدر یا همسرتان آن‌ها را غافلگیر کنید؛ اما نگران نباشید ما در این مطلب سعی کردیم تا تمام نکات مهمی که می‌تواند به شما در انتخاب هدیه تولد مرد کمک کند را برایتان بازگو کنیم؛ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب هدیه تولد برای آقایان این مطلب را تا انتها بخوانید.

بهترین هدیه برای تولد مردان چیست؟

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن یک هدیه تولد مناسب برای همسر، پدر یا کسی که دوستش دارید انتخاب کنید، توجه کردن به تیپ شخصیتی آن‌ها است. به عنوان مثال اگر کسی که قصد دارید برای او هدیه بخرید، فردی خجالتی است و یا علاقه چندانی به حضور در جمع ندارد؛ بهتر است هدیه‌ای برایش انتخاب کنید که بتواند اوقات تنهایی او را پر کند. کتاب، هدفون، بازی‌های کامپیوتری و مواردی از این قبیل می‌توانند هدیه‌هایی کاربردی و جذاب برای آن‌ها باشند؛

بهترین هدیه برای تولد مردان چیست؟

در حالی که احتمالاً یک فرد پر جنب و جوش از لوازم ورزشی و یا اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیز مانند هلیکوپتر‌های کنترل از راه دور بیشتر خوشش می‌آید. تعجب نکنید! اکثر آقایان در هر سنی از دیدن اسباب بازی‌های هیجان‌انگیز ذوق‌زده می‌شوند. نکته دیگری که می‌تواند به شما در انتخاب بهترین هدیه تولد مرد کمک کند، توجه به برخی از روحیات خاص در آن‌ها است.

بهترین هدیه تولد مرد

فرض کنید می‌خواهید برای فردی هدیه تولد مرد بگیرید که به آثار هنری علاقه‌مند است. مطمئناً انتخاب هدیه برای فردی با این روحیات در مقابل کسی که روحیه جدی‌تری دارد و آثار هنری توجهش را جلب نمی‌کند بسیار متفاوت است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای افراد احساساتی به سراغ خرید هدیه‌های نوستالژیک بروید. برای مثال یک قاب عکس قدیمی و یا وسایل تزیینی که یادآور دوران کودکی‌شان هستند می‌توانند برای آن‌ها بسیار جذاب باشند.

تا اینجا باید متوجه شده باشید که خرید یک هدیه مناسب و جذاب برای آقایان مستلزم شناخت سلیقه و روحیات خاص آن‌ها است. در واقع هر چه شناخت شما از آن‌ها بیشتر باشد، می‌توانید هدیه‌های غافلگیرکننده و کاربردی‌تری را برای آن‌ها خریداری کنید. با این حال ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا با ارائه پیشنهادهایی کار شما را برای خرید هدیه تولد مرد آسان‌تر کنیم.

پنج کادو مردانه و ارزان که انتخاب مناسبی برای هدیه تولد هستند.

جالب است بدانید که آقایان برعکس خانم‌ها از هدیه‌های کاربردی بیشتر از هدیه‌های تزیینی و یا لوکس خوششان می‌آید! البته که شما می‌توانید با خرید یک هدیه ارزان‌قیمت به همراه جملات محبت‌آمیز، لذت هدیه گرفتن را برای آن‌ها دو چندان کنید. برخی از هدیه‌های ارزان‌قیمت اما جذاب برای آقایان عبارت‌اند از:

گردنبند استیل

خرید گردنبند استیل به عنوان هدیه تولد مرد یک انتخاب بسیار خوب محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از مردان جوان دوست دارند که از اکسسوری‌هایی مانند گردنبند، دستبند و... برای زیباتر دیده شدن استایل شخصی خود استفاده کنند. خوشبختانه شما به راحتی می‌توانید انواع گردنبندهای استیل را در طرح‌های متنوع با قیمت‌های گوناگون خریداری کنید. برخی از گردنبندهای استیل مردانه آویز دارند و برخی دیگر فقط یک زنجیر ساده هستند.

خرید اینترنتی هدیه تولد مرد

خرید اینترنتی هدیه تولد مرد

شما با توجه به سلیقه فرد مورد نظرتان می‌توانید گردنبندهایی با آویزهای مختلف را تهیه کنید. البته که گردنبندهای استیل ساده نیز مورد علاقه بسیاری از آقایان هستند زیرا می‌توانند به راحتی آن‌ها را با لباس‌های اسپرت یا نیمه رسمی ست کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که گردنبندهای دست‌ساز نسبت به گردنبندهای دیگر قیمت بالاتری دارند؛ اما صرفاً قیمت یک محصول نمی‌تواند تضمین‌کننده کیفیت آن باشد پس در هنگام خرید دقت کافی را به خرج دهید.

محافظ گوشی

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای هدیه تولد مرد، خرید محافظ گوشی است. شما با توجه به مدل گوشی آن‌ها می‌توانید محافظ‌هایی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید. میزان تنوع محافظ‌های گوشی نیز در بازار بسیار زیاد است؛ بنابراین خرید یک محافظ گوشی ارزان‌قیمت اما زیبا و شیک کار دشواری نیست.

تیشرت

تیشرت‌ها یکی از لباس‌های مورد علاقه آقایان هستند. اگر به سراغ کمد آن‌ها بروید می‌بینید که تیشرت‌های ساده و فانتزی جزو آیتم‌های اصلی کمد لباس آن‌ها به شمار می‌روند؛ پس تیشرت‌ها را نیز می‌توان جزو هدیه‌های کاربردی برای آقایان به حساب آورد.

فندک

بسیاری از آقایان علاقمند به جمع‌آوری کلکسیونی از فندک‌ها هستند. این افراد از هدیه گرفتن فندک به عنوان کادو تولد خوشحال خواهند شد. با مقداری جستجو در اینترنت می‌توانید انواع مختلفی از فندک‌ها مشاهده کنید که برخی از آن‌ها ظاهر بسیار جذابی دارند؛ پس اگر قصد خرید هدیه برای آقایان را دارید، فندک نیز می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

فندک برای هدیه تولد مرد

معرفی سایت‌های خرید هدیه اینترنتی

در سال‌های اخیر خرید اینترنتی در میان مردم رواج پیدا کرده است و برخلاف گذشته بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید از فروشگاه‌های سطح شهر، وسایل مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. خرید اینترنتی هزینه‌های رفت و آمد را کاهش می‌دهد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. تعدادی از فروشگاه‌های اینترنتی که شما می‌توانید هدیه تولد مرد را از آن‌ها خریداری کنید عبارت‌اند از:

  • ویستور: یکی از سایت‌های فروشگاهی که به صورت اختصاصی در زمینه فروش انواع هدیه برای آقایان، خانم‌ها و هدایای سازمانی فعالیت می‌کند، سایت ویستور است. شما در این سایت می‌توانید بر اساس بودجه و مناسبت‌ها محصولات مختلف را مشاهده کنید.
  • گیفت آس: این فروشگاه اینترنتی نیز به صورت اختصاصی برای خرید هدیه طراحی و راه‌اندازی شده است. به این صورت که شما می‌توانید انواع محصولاتی که انتخاب خوبی برای هدیه تولد مرد هستند را در آن پیدا کنید.
  • چیکادو: چیکادو با شعار انتخاب هوشمندانه تلاش کرده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را برای کاربرانش فراهم کند. فیلترهای موجود در این سایت کار شما را برای خرید هدیه مناسب آسان‌تر می‌کند؛ پس اگر قصد خرید اینترنتی هدیه برای آقایان، خانم‌ها و حتی کودکان را دارید، بهتر است سری به چیکادو بزنید و از پیشنهادهای جذاب آن استفاده کنید.

در این مقاله از سایت انکیدو راهنمای خرید هدیه، توضیحاتی در خصوص انتخاب هدیه برای مردان ارائه دادیم. در ادامه 5 مورد از کادوهایی ترند و مورد پسند مردان رو به همراه توضیحاتی مختصر درباره هر یک معرفی کرده و سعی بر ان داشتیم تا بستری را فراهم کنیم که با دید بازتر و روشن‌ترین بهترین انتخاب را داشته باشید.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ آقای خشکبار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]