مهاجرت به آمریکا

شنبه 22 آذر 1399
22:37
قاسم ملایی

بررسی شرایط ثبت‌ نام لاتاری آمریکا

آمریکا یکی از کشورهای قدرتمند در امر اقتصاد است که به‌دلیل شرایط و امکانات مساعد این کشور، هر‌ساله بسیاری از افراد قصد مهاجرت به آن را می‌کنند. یکی از راه‌های راحت و فرصتی که از طرف این کشور در اختیار افراد قرار گرفته مهاجرت از طریق نام نویسی در لاتاری است که از همان ابتدا فرد می‌تواند بدون هیچ محدودیتی همانند دیگر شهروندان به کار، زندگی و استفاده از امکانات آمریکا بپردازد.

ویزای لاتاری (DV lottery) آمریکا

لاتاری یا همان قرعه کشی برای گرین کارت آمریکا، مستقیما تحت نظر کنگره آمریکا بوده و این فرصت را می‌دهد که کشورهایی که از نظر شرایط مهاجرتی به آمریکا از نرخ پایین‌تری برخوردارند به‌راحتی بتوانند برای گرفتن ویزای گرین کارت واجد شرایط شوند. ما در این مقاله از موسسه مهاجرتی پارسیان اپلای شما را بااین قرعه‌کشی هر ساله از بین حدود 12.000.000 نفری که برای اخذ ویزای لاتاری اقدام کرده‌اند، برندگان تعیین می‌شوند که تا الان به‌طور تقریبی هر ساله حدود 55.000 نفر بوده‌اند که از این طریق توانسته‌اند اقامت آمریکا را دریافت کنند. ثبت نام لاتاری آمریکا رایگان است و وب‌سایت مربوط به ثبت نام تا تاریخ و زمان مشخص شده‌ای برای آن تعیین شده فعال نمی‌باشد. اگر بیش یکبار یک درخواست را تکرار کنید رد صلاحیت می‌شوید. بعد از ارسال همه‌ی اطلاعات یک شماره تایید برای شما ارسال می‌شود که در نظر داشته باشید حتما آن را به‌ خاطر بسپارید، چراکه فقط از طریق این کد می‌توانید وضعیت پذیرش خود را پیگیری کنید. مزیتی که ویزای لاتاری برای مهاجرین دارد این است که شرایط ساده‌ای برای آن در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم

شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا

- کشوری که از آن اقدام می‌شود جزو کشورهای مجاز باشد

- آموزش‌ها و یا تجربه کاری فرد

- حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا داشتن دو سال سابقه کار در پنج سال اخیر (در یک شغل ثابت)

- عکس جدید برای ثبت نام

گرین کارت این اجازه را به مهاجرین می‌دهد که به‌راحتی بتوانند به‌عنوان یک آمریکایی در کشور به کار و زندگی پرداخته و حقوق شهروندی برابری با دیگر شهروندان داشته باشند.

زمان ثبت نام و تاریخ اعلام نتایج

سالانه مدت زمان محدودی برای این امر در نظر گرفته شده که بین ماههای مهر تا آبان (ابتدای اکتبر تا نوامبر) است. هر ساله قانون‌های جدیدی برای ثبت نام از سوی وزارت خارجه آمریکا اعلام می‌گردد که در آن شرایط و دستور العمل‌های جدیدی قید می‌شود.

شرایط زندگی در آمریکا برای برندگان لاتاری

آمریکا در همه زمینه‌ها اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و درمانی در صدر تمامی کشورهای دنیاست که به همین دلیل نرخ بیکاری در این کشور در پایین‌ترین سطح قرار دارد. افرادی که در این قرعه‌کشی برنده می‌شوند و گرین کارت دریافت می‌کنند می‌توانند علاوه بر اقامت دائم در این کشور، از تمامی خدمات تحصیلی و درمانی و حق‌و‌حقوق کامل شهروندی استفاده کنند.

یکی از نکات مهمی که باید قبل از مهاجرت به آمریکا در نظر داشته باشید هزینه‌های زندگی می‌باشد، که بدون محاسبه اجاره خانه ماهیانه حدود 1000 دلار می‌باشد. میزان حقوق ماهیانه با احتساب مالیات 4500 دلار و هزینه اجاره محل سکونت 1800 تا 2300 دلار در شهرهای کوچک می‌باشد.

افراد مجاز برای ثبت نام لاتاری آمریکا

- افراد مجرد با شرایط سنی بالای 18 سال می‌توانند خود به‌تنهایی در لاتاری شرکت کنند.

- افراد متاهل با همسر و فرزندان زیر 21 سال بطور همزمان

- افراد متاهل این امکان را دارند که دو بار برای لاتاری اقدام کنند. به این‌ترتیب که یک فرم بطور همزمان هم برای آقا و هم برای خانم پر شود که این‌کار از لحاظ قانونی هیچ ممنوعیتی ندارد.

- افرادی که در این قرعه‌کشی برنده می‌شوند، فقط می‌توانند کسانی که در زمان نام نویسی در فرم نام آن‌ها را قید کرده‌اند به‌عنوان همراه با خود ببرند.

در صورت قبولی در لاتاری، شما باید فرمی با عنوان 60-D را هم برای خود و هم همراهانتان به‌صورت جداگانه با دقت کامل پر کنید و تا زمانی که تاریخ مصاحبه‌تان مشخص شود(دو تا سه هفته)، باید مدارک هویتی و پزشکی که شامل اصل و ترجمه شناسنامه، پاسپورت، سند ازدواج یا طلاق، مدارک عدم سوء پیشینه، اسناد مربوط به تمکن مالی و صورت حساب بانکی خواهد بود را آماده برای ارائه کنید. همچنین باید معاینات پزشکی و واکسیناسیون برای اخذ گرین کارت را انجام دهید. بعد از اینکه مصاحبه شما انجام شد، یک ویزا دریافت می‌کنید که شما شش ماه فرصت دارید تا به آمریکا بروید، در غیر این‌صورت باطل خواهد شد

90

کشورهای غیر مجاز

کشورهای که در سال 2021 شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا را ندارند به شرح زیر می‌باشند:

• بنگلادش

• جمهوری دومینیکن

• مکزیک

• کره جنوبی

• برزیل

• السالوادور

• نیجریه

• انگلستان

• ویتنام

• پاکستان

• هایتی

• کانادا

• هند

• چین

• پرو

• کلمبیا

• جامئیکا

• فیلیپین

در آخر

ما در این بخش از سایت پارسیان اپلای سعی داشتیم تمام شرایط و مدارک لازم، زمان شروع ثبت نام و همه‌ی اطلاعاتی که در مورد ثبت نام لاتاری آمریکا را نیاز دارید به‌طور ساده و خلاصه برای شما توضیح دهیم. اگر به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره هستید به سایت ...... مراجعه کنید. موسسه مهاجرتی پارسیان اپلای با بیش از 7 سال سابقه در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری به اروپا و آمریکا در مشهد فعالیت می کند. برای دیدن رزومه و پرونده های موفق ما در این زمینه کاری، از سایت مجموعه دیدن فرمایید


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ آقای خشکبار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]